|
||||
|
||||
Quote:
De hella magics zijn een tint donkerder dan de originele, je ziet het oranje en rood er minder goed doorheen komen. Ook zitten er geen reflectoren in...
|
|||
|
|||
Vind de rooie ook niet mooi staan, denk dat de donkere veel beter staan!
|
|
||||
|
||||
ee nette auto man, zeker een prima opvolger van de corrado...
ga een beetje met de rest mee over de achterlichte vind het niet zo in geheel rood
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
||||
|
||||
Back in Black !!!!
|
||||
|
||||
bedankt voor de reacties, ik hoop de zwarte komende week binnen te krijgen en dan kan ik ze eens vergelijken
|
||||
|
||||
En dan ook maar gelijk zwarte knippers en donkere koplampen ?? Lijkt zo super bij een grijze mk3 !!
|
||||
|
||||
Quote:
Dat staat wel op de planning idd
|
||||
|
||||
Vandaag weer een kleine update (ik weet dat hij vies is ).. Ik heb de voor en achterbumper voorzien van 20-jahre strepen:
En een kentekenplaathouder van Porsche: Nu ben ik nog steeds aan het wachten wanneer mijn zwarte achterlichten binnenkomen
|
||||
|
||||
Heey Nigel, da's wel een leuk detail, en dat staat wel leuk bij die rode achterlichten. Maar toch zie ik liever die zwarte komen.
En vanavond gaan we Knalluh!! Gr Ronnie
|
||||
|
||||
Quote:
Juist te horen gekregen dat de zwarte onderweg zijn Vanavond lekker feesten
|
|||
|
|||
Echt een nette wagen zo. Als je toch bezig bent, trek dan even die rode steep door op de deuren, wordt het meer 1 geheel
|
|
||||
|
||||
Quote:
Dank je Ik heb met opzet alleen de bumpers gedaan want anders vind ik het te druk worden
|
|||
|
|||
Wat een net ding zeg! Wel snel luxe platen er op
|
||||
|
||||
Hmm, die striping hoeft van mij niet zo... vind 'm mooi als hij helemaal grijs/zwart is (ook de achterlichten)
Wel erg nette bak zo Nigel, ben benieuwd komend seizoen
|
|||
|
|||
goed bezig Nigel!
Heb je al wielen in gedachte?
|
||||
|
||||
@ErwinZ: dank je, de luxe platen staan nog op de planning!
@Misha: Ik denk dat de zwarte achterlichten ook een stuk mooier gaan staan, even wachten wanneer ze binnen zijn. @Salih: Dank je, ik heb wel wat in gedachten, maar eerst moeten de C2's de deur uit. En als ik ze niet verkocht krijg dan gaan ze er toch mooi onder
|
||||
|
||||
Zwarte achterlichten staan 10x beter vind ik persoonlijk.....
Vind deze zilveren mk3 gti als voorbeeld ook nog steeds super. Nu zijn dit ook niet de zwarte Hella's maar originele gti achterlichten, maar toch! |
|
||||
|
||||
Hoi Henk,
De zwarte achterlichten zijn vandaag aangekomen. In het weekend eens even passen, ik denk ook dat de zwarte lichten mooier zullen staan. Wel toevallig dat je deze foto post want de reden dat de C2's de bingo in gaan is dat ik deze week of volgende week een setje S3 wielen ga ophalen voor de golf Zelf ben ik namelijk helemaal gek op de mk3 op deze foto!
|
||||
|
||||
Hebben we toch beide een goede smaak.....
|
|
||||
|
||||
Quote:
Toevallig dat ik afgelopen week een setje tegenkwam in duitsland, ik moet alleen even 600km rijden om ze op te halen. Voordeel vind ik gewoon dat ik nu van die adapters af ben