|
||||
|
||||
Hier weer een kleine update:
Het schilderen is nu klaar, heb net het dak voor het laatst gedaan, hier iets wat vaage foto`s: Binnenkort betere foto`s want het staat wel erg stoer maar het komt er zo niet echt uit. |
|
|||
|
|||
het dak staat nog in de grond lak
|
||||
|
||||
Volgens mij begint de wederopbouw al leuk te vorderen, kom maar op met die foto's!
|
|
||||
|
||||
Het begon indd lekker te vorderen maar ben nu weer aan het afbreken met de motor
Ik kreeg hem niet aan de loop, compressie meten, alle 4 cilinders hebben dus bijna geen compressie Dat verwacht je niet met een motor met een km stand van 225000.
Mijn caddy type 1 pompvertuiver TDI project topic Mijn 85er golf 2 GTD daily topic 58er Spijlbus project topic Last edited by sikke aant : 30-03-2011 at 20:14. |
|
||||
|
||||
damn...vervelend.....
geen foto's van de opbouw?
|
||||
|
||||
Nee nog geen foto`s van de opbouw
Maar heb net de motor gedemonteerd en van de 2e en 3e zuigers zaten de bovenste zuigerveren vast en van alle 4 waren de zijkanten tot de 2e zuigerveer zwart dus dat is wel duidelijk, morgen gaat de kop naar het revisiebedrijf en onderdelen worden morgen ook besteld. Dus zaterdag kan ik alles weer opbouwen!!!! |
|
|||
|
|||
dat is een flinke tegenvaller , zou gaaf zijn als je van de opbouw ook weer foto's kan posten
Goed bezig kerel |
|
||||
|
||||
De motor zit al weer in elkaar (sorry ben vergeten foto`s te maken), morgen de laatste dingen afbouwen en dan hopen dat hij wil starten!!!!
En zal v/d week nog wel ff wat foto`s maken van de opbouw van de golf |
|
||||
|
||||
hier weer een voorbeeld van dat een gerolde auto niet lelijk hoeft te zijn
|
|
||||
|
||||
Gisteren ff de handen uit de mouwen gestoken en broertje ff geholpen.
De motor ruimte is nu geheel afgebouwd en dus zijn alle mogelijke slangetjes en kabeltjes weer aangesloten |
|
||||
|
||||
Hey broer, nog super bedankt voor je hulp he!!!
Gister heb ik er een nieuw orgineel voorraam ingezet, de nieuwe uitlaat pas gemaakt en vandaag de uitlaat er ondergezet en nog veel kleine dingen opgebouwd. Binnenkort plaats ik wel weer even wat foto`s |
|
||||
|
||||
Goed bezig
|
|
|||
|
|||
nice bezig zeg!
welke merk verf heb je gebruikt? Zit er ook aan te denken om mijn golfje een vers kleurtje te geven |
|
||||
|
||||
Schiet mooi op zo sikke! Jammer dat ik je zondag niet meer gesproken heb.
|
||||
|
||||
dankje jongens!!
volgende week woensdag ga ik naar de rdw!!! @mistercool, we zijn ook niet zo lang geweest, m`n vriendin moest weer werken |
|
||||
|
||||
Op een paar kleine dingetjes na is hij klaar!!!
Hier een paar foto`s: De nummerplaten zijn even voor de laatste herindering aan de groene golf waar al deze mooie spulletjes af komen |
|
||||
|
||||
SUPER GEWORDEN
Gr Siep |
|
|||
|
|||
heel gaaf geworden!!