|
||||
|
||||
tis daarmee, dus ik kan dat nog wel geregeld krijgen aan garagetarief
ik hoop dat dat geen probleme geeft ivm mijn wielkassen bij 't nemen van een bocht ofzo , 165-65-13 |
|
|||
|
|||
Amai, 100 euro inclusief uitlijning??? Waar laat jij die dan plaatsen?
Vind dit goede prijs want voor Polo zit je toch al makkelijk 3 Ã* 4 uur bezig voor de complete ophanging te vervangen. Greetz,Den Dimme!!! |
|
||||
|
||||
Quote:
bij de vulco , ik vroeg prijs en die zeide +- 100,00 incl uitlijnen, dus ben benieuwd |
|
||||
|
||||
amai
ik had 60/40 verlaagd en ook met de standaard 165-65-R13 bandjes geen probleem..
|
||||
|
||||
ik ben net eens gaan piepen in de garage se
ziet er volgens mij wel vetjes uit! kan niet wachten tot vanavond! EDIT: staat eronder. zal morge is 'n foto'tje posten! Last edited by steveh : 11-03-2011 at 18:01. |
|
||||
|
||||
dit is gsm kwaliteit; ik vind wel dat hij vanvoor nog iets te hoog staat tegenover vanachter mvg |
|
||||
|
||||
as expected: stelringen moeten achter 2 plekken omhoog bij ta technix setjes van 60/40 want die worden als 60/60 geleverd, en dat is duidelijk niet gebeurd.
Heb het volgens mij al 4x gezegt, maargoed, hardleers...
|
||||
|
||||
Quote:
ik heb dit echter meermaals vermeld aan de Plaatser van deze veren! dus de schuld ligt dus niet bij mij |
|
||||
|
||||
hardleerse plaatser dus
|
||||
|
||||
Quote:
haha ja ! ik ga van de week toch eens terug gaan, aangezien mijn papieren nier goed zijn ingevuld... uitlijningsrapport is ook van een foute type VW .. |