|
||||
|
||||
Van de week nog een tas met onderdeeltjes binnen gekregen Thanx HUGO
Met onderdelen zoals Nieuwe stuurkogels Nieuwe fusee kogels Nieuwe olie+filters Db riemset Olie voor stuurbekrachtiging Lucht filter Koelvloeistof Multieriem Diesel olie filter Owja en de nieuwe RVS Downpijp is ook al besteld! Dus hele uitlaat van voor naar achter NIEUW Dus kunnen lekker verder knutselen in de loop van vandaag of morgen plaats ik wel weer wat fot,s |
|
||||
|
||||
goed bezig kerel......
|
|||
|
|||
jonge jonge. Gaat mal daar. Word een vette bak met een heerlijk kleurtje!!
|
||||
|
||||
Tof project!!
ben benieuwd naar het eindresultaat Een dikke TDI erin gaat zeker snoeihard
|
|||
|
|||
mooi project hoor super!!
|
|
||||
|
||||
Voor alle leuke reacties
Heb vanaf vrijdag ook niet echt stil gezetten Ik zou eigenlijk vrijdag vrij hebben,maar omdat er niemand op de zaak was moest ik toch op de zaak blijven,omdat als er een klant kwam ik die helpen moest. Dat vond ik helemaal niet erg,omdat mijn Golf dus ook bij mij op de zaak staat! Ja hij staat mooi naast mijn spuitcabine Kon ik daar ook gelijk mee bezig! Dus had wat klusjes voor de baas gedaan,en na de stagiaire aan het werk gezet te hebben,mooi met de golf bezig gegaan en dat ging vrij GOED moet ik toch wel zeggen Voordeel van dat hij bij mij op werk staat is.... Er staat een hele mooie grote spuitcabine, hebben een 4 meterse zetbank, grote knipbank, veel las apparaten noem het maar op Dus een ideaal BEUNPARADIJS Dus vrijdagmiddag motor in de kraan en als resultaat. Last edited by siepgti1978 : 17-10-2010 at 09:28. |
|
||||
|
||||
Kiek dan !!!! Rocket Siepie gaat als de brandweer !!!
|
|||
|
|||
wat lees ik nu worthesee project
dus toch komt helemaal goed diep
veeel nedrglands gehebt......,wijnig gehielpt T5 2.5tdi multivan lwb 335pk 678nm Audi Rs2 94 nogaro blue 350pk+ Audi Rs2 95 nogaro blue total rebuild Audi Rs4 02 B5 imola yellow 487pk Project Rallye 2.5L 5cilinder turbo Sold |
|
|||
|
|||
Gaat allemaal zo mooi als wat.
Iedereen hiero (Hallum) druk in de projecten prachtig. |
|
|||
|
|||
Quote:
moet ook anders komt het nooit af is hier niet anders iedereen heeft peper in de reet gekregen 1 nadeel ipv 1 bus vol gereedschap en onderdelen moet er nu een compleete vrachtwgen mee natuurlijk
veeel nedrglands gehebt......,wijnig gehielpt T5 2.5tdi multivan lwb 335pk 678nm Audi Rs2 94 nogaro blue 350pk+ Audi Rs2 95 nogaro blue total rebuild Audi Rs4 02 B5 imola yellow 487pk Project Rallye 2.5L 5cilinder turbo Sold |
|
||||
|
||||
Hahaaa je de vrachtauto ken wel mee ja
Ja als we het reden heel mischien wel mee naar oosterijk! Maar dan voor langweekend! Maar dan moeten we eerst maar eens babbelen over slaapplek enz! Moeten maar ff kijken hoe het komt. We doen in iedergeval ons best Gr Siep |
|
||||
|
||||
Zo dit gaat echt wel snel allemaal
Succes met het aansluiten van de TDI, ik wil eigenlijk ook wel een tdi in de mijne maar daar heb ik de tijd en geld eerst niet voor over, mischien later en dan ook gelijk pompverstuiver Ik hoar dit yne gaten |
|
||||
|
||||
Heej Siep, leuk projectje weer! Deze blijven we even volgen
|
|||
|
|||
Mooi project! Als ik het zo zie ben je ruim voor de Worthersee klaar, jeetje wat gaat dat rap!
|
|
||||
|
||||
Sjocht ir wer goed ut mannen der ien Hallum.. Mat binnenkoart mar us efkes wer del wippe..
Mooi kleur Siep jonge..
|
||||
|
||||
Bedankt voor alle leuke reacties!
Ik heb vande week helaas niet heel veel gedaan. Maar zal vande week wel weer ff bezig. Begin met de intercooler pas te maken in het Front! En hoop dat de downpijp binnen komt ,dan kan de hele uitlaat er onder Dus hoop dat het zaterdag heel anders uit ziet. Ik hou jullie op de hoogte. Gr Siep |
|
||||
|
||||
Ziet er goed uit siep, kom binnen kort wel us even langs.
|
||||
|
||||
ben even bij bas geweest gisteren
en ja daar in hallum gebeurt het hahaha ut wurd wol wot siepke
|
||||
|
||||
Mooi project hoor.
Zo'n Ibiza AFN is leuk om in een Golf 2 te bouwen. Was mijn Wörthersee projectje voor afgelopen jaar. Zou je mij wat meer kunnen vertellen over die RVS downpipe en de rest van het uitlaatsysteem? Zoek nog leuks voor de mijne...