|
|||
|
|||
Quote:
Zoals het nu lijkt 3m crabon folie, zat ook al te denken aan een kleur, maar lijkt me toch niet zo Vind die carbon folie van 3m wel een leuke vette optie dan |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Vet dat carbon folie op je dak...!!
|
|||
|
|||
Kijk, dat ziet er strak uit!
|
||||
|
||||
Mooi alternatief man! Gave vr6!
|
|
|||
|
|||
Auto net opgehaald van de poetser, hij glimt echt als een gek. Hij is echt mooi geworden, poetser heeft echt z`n best gedaan Was wat slecht weer, maar hier alvast een foto.
Last edited by Kazzo : 30-10-2010 at 13:25. |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
verder verlagen vind ik ook niet nodig, mooie hoogte zo, achterlichten staan echt top
|
||||
|
||||
Hele nette auto weer zo!
De auto is nu wel iets verlaagd? Of helemaal niks? |
|
|||
|
|||
Quote:
Zit nu al wel een verlagingsset onder, hoeveel weet ik niet Ga volgend jaar kijken voor een in hardheid verstelbaar schroefsetje Maar eerst even zo rijden, is ook wel lekker tegenwoordig met al die drempels |
|
|||
|
|||
Zo gisteren even een nieuwe voorraam laten plaatsen Is echt netjes gedaan, ben er zeer blij mee! Was wel even opletten om er te komen met al die sneeuw, maar het is gelukt.
Slechte foto Wie o wie kan mij vertellen wat voor kleur mijn velgen moeten hebben -Zwart met een rode bies -Gewoon zwart met gepolijste rand -Gewoon weer grijs met gepolijste rand -Antreciet met gepolijste rand -Rood met gepolijste rand Last edited by Kazzo : 04-12-2010 at 11:36. |
|
||||
|
||||
gewoon grijs
|
|
||||
|
||||
je komt ook nog uit de buurt ook zie ik, aangezien je bij dijkema bent geweest voor je raam!
|
|
|||
|
|||
Quote:
Ja zeker, denk dat je mij wel kent Kom uit winschoten |
|
||||
|
||||
Quote:
x2,ik zou aan de buitenkant niet veel meer doen. erg mooie auto geworden
|
||||
|
||||
idd erg netjes geworden zo
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
|||
|
|||
Erg mooi, die achterlichten passen er ook goed bij!
|
|
|||
|
|||
Kwam Hella blue magic achterlichten tegen, toen kwam ik op het idee om mijn velgen blauw te laten spuiten en dan de blauwe achterlichten monteren. Keer wat anders denk ik dan maar. Wat denken jullie?
|
|
||||
|
||||
Ik denk dat je nu een borrel teveel op hebt Kaz......
Magic lichten zijn wel mooi maar uitsluitend de zwarte en de rode ????
|
|||
|
|||
Klopt, nee hoor! Maar dacht misschien dat dit wel wat was, gezien dat iedereen met rare kleuren begint
|