![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
En............nog gelukt André........... ![]() ![]() ![]() Quote:
![]() ![]() En ivm DUB INN wat ook op 15 Mei staat gepland,ben ik helaas genoodzaakt om deze (mini) Rallye meet te verschuiven! Voorstel dan om dit te verschuiven naar 1 Mei of 29 Mei, graag even een voorkeur aangeven aub ![]() Gister nog even contact gehad met Jack Huizinga van Total Paint Repair. hij is deze dag aanwezig om ter plekke uit te deuken zonder spuiten!! ![]() ![]() Ook hier zou ik graag een opgave van hebben,zodat we e.e.a in kunnen plannen,(mag via dit topic,maar ook via PM ![]() Verder nog even contact gehad met Peter van poetsbedrijf PKK in Heerenveen,ook hij vond deze (mini) Meeting een leuk idee,en is deze dag aanwezig om e.e.a uit te leggen/vertellen over het professioneel poetsen van de auto,en neemt wat professionele poetsmiddelen mee.[/QUOTE] Nog genoeg te doen/regelen/navragen etc...hoor maar gaat goedkomen,ik heb er nu al zin in : ![]() gr; Guido |
|
||||
|
||||
![]() Klinkt allemaal goed Guido.
Maar de 29ste zit ik in Oostenrijk voor de Wortherseetour 2011. Ik hoor het wel wat het wordt. Grtjs Piet |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Thanks Piet, ![]() graag van alle mensen die zich aangemeld hebben tot nu toe ook even een voorkeur,zodat we wellicht MET Piet deze meeting hebben ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() zou 1 mei doen , 29 mei zitten er heel veel in Oostenrijk
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
ja ik zij ook al 1 mei ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() ik zei al , doe maar een special edition golf 2 meeting ....op 1 mei
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
dan trek je wel meer volk....maar wil guido dat ook ![]() hij wil klein beginnen,mischien ook wel zo gezellig maar met een special edition meet zullen het ook niet direct honderden zijn. special edition meet lijkt me ook leuk. gr pieter. |
|
||||
|
||||
![]() 29 Mei lijkt me niet zo'n heel handige datum (niet voor mij in ieder geval) i.v.m. Wörthersee.
![]() 1 Mei lijkt me dus verstandiger. Als het lukt wil ik dan ook even voorbij komen. Denk dan wel met de TDI, Rallye verwacht ik niet klaar voor die tijd. Dit is dan wel afhankelijk hoever ik met de auto('s) ben voor Wörthersee. ![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
nee presies 1e keer valt reuse mee special edition meet gaat het nu toch al heen , als je de Rallye en de fire and ice meet samen doet |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Quote:
Als jullie het ''special edition'' gedeelte regelen,regel ik het ''rallye & Fire&Ice'' gedeelte ![]() ![]() 1 mei lijkt idd een betere datum,en mooi vroeg in het seizoen,ik kan nu al niet wachten ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
wat is er anders aan het Fire and ice deel en het special edition deel ? aan het begin van de parking gewoon iemand neer zetten die de "special editions" door laat ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Die heb ik bij deze dus al gevonden ![]() ![]() Enne wat er zo speciaal is aan special edition deel laat ik aan jou/jullie over kameradski's ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() alberto..ik steun jou en wij gaan dan wel bij de poort staan
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Edition blues, edition ones of zijn die te min
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
wat mij betreft top ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
''sommige mensen'' hebben wel wat te melden hoor Pieter ![]() ![]() LOCATIE: OP deze minirotonde linksaf dus Daar ik van niemand (behalve Pieter & Alberto ![]() (mini) Golf Rallye MEETING op 1 Mei 2011 is!! ![]() Aanmeldingen zijn nog steeds zéér welkom!! ook van jou Klaas ![]() Last edited by Geditionone : 29-11-2010 at 16:23. |
|
|||
|
|||
![]() mini ? Das toch van BMW
![]() We moeten maar even om de tafel Guido en Pieter |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Tot nu toe (met 9 Rallye aanmeldingen) nog steeds ''mini'' Alberto,zodra het ''bmw'' gaat worden zal ik het aanpassen ![]() ![]() en we mutte dan idd maar even om e tafel ja ![]() ![]() komt wol goejd tink! ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Gewoon komen met de Rallye! ![]() Quote:
Quote:
Zou jij deze mensen kunnen/willen benaderen Klaas? ![]() Quote:
En jij deze mensen/eigenaren Pieter? ![]() Lijstje tot nu toe,MET foto's (ff gejat uit Hans zijn rellye-invetarisatie ![]() ![]() ![]() 1-Guido/Geditionone Rallye nr 001 2-Pieter/Monark Rallye nr 054 ![]() 3-Piet/Honcie Rallye nr 030 ![]() 4-Billy/Rallye g60 ![]() 5-Erwin/Eito Rallye nr 045 6-???/Rallye20vtrs ![]() 7-Richard/r32 Rallye nr 083 8-André/Golf1G60 ![]() ![]() 9-? /Turbo-Variant (misschien) Eigenlijk mis ik de andere ''mister-Rallye'' van dit forum a.k.a Hans (veedubber) ook nog??..... ![]() ![]() en uiteraard mogen andere Golf Rallye eigenaren zich ook nog steeds aanmelden! ![]() |
|
||||
|
||||
![]() En we missen Klaas, ik spreek hem Vrijdag wel erop aan in Essen.
|