|
|||
|
|||
Quote:
Ik hoop er morgen weer mee verder te gaan. Uitlaat heb ik inmiddels terug en die gaat er morgen weer onder. Hoop ook dat ik de andere stk heb van mijn collega om te proberen.
|
||||
|
||||
Vertuivers???
|
|||
|
|||
Nee. Zijn ultrasoon gereinigd en verstuiven goed. Druppelen ook niet na.
|
|||
|
|||
Heb een nieuwe 100% goede STK geprobeerd en nog gaat hij niet trillen. Hij tikt alleen 1 keer als je de stroom er op zet.
Iemand nog een idee? Ik weet het echt niet meer.
|
|||
|
|||
Iemand?
|
|||
|
|||
zijn de draden van de STK toevallig omgewisseld?
|
|
|||
|
|||
Je bedoeld plus en min? Weet jij toevallig de waarde wat ik op die draden moet meten? Voltage of ohm?
|
|||
|
|||
controleer u luchtdrukmasameter is want een vriend van mij heeft die probleem ook gehad en blijkbaar zat het aan de luchtdrukmassameter
mvg |
|
|||
|
|||
een Luchtmassameter .......... die zit er kats nie op nie !!
er moet gewoon 12v op de pinnen staan, controleer ff of ze bij je zekeringskast hebben gesoldeerd. Gebruik je wel een STK met een 2 pins aansluiting? Een 3 pins gaat niet werken. kontroleer ook eens of je tankontluchting goed is |
|
|||
|
|||
12v meet ik sowieso niet. Ooit eens gelezen dat je ohms moet meten. Dacht tussen de 4 en 10 ohm?
Volgens mij heb ik ooit wel eens 12v rechtstreeks op de stk gezet. Maar dat werkte geloof ik ook niet.
|
|||
|
|||
als je STK is aangesloten dan moet je 12V meten (sterk pulserend ivm de regeling)
De STK kun je idd controleren door de weerstand te meten maar dan moet je de STK niet aangesloten hebben. |
|
||||
|
||||
Je kunt hem ook gewoon zonder stk laten lopen hoor. ff je stationereschroef afstellen.
|
|
|||
|
|||
Ja weet ik. Maar dan loopt hij nooit mooi vind ik. Ene keer hoog stationair en de andere keer laag. Heb dat namelijk wel geprobeerd.
|
||||
|
||||
nee maar als je hem dan warm netjes afsteld dan regeld ie hem met de stappenmotor juist af.
Dan heb je dat in ieder geval uitgesloten. En merk je ook dat ie wegvalt als je gaat rijden. |
|
|||
|
|||
Quote:
Wat bedoel je hiermee? Misschien heeft het wel met de stk te maken dat hij na 30 seconden slecht begint te lopen? Wil binnenkort de kabelboom gaan ontleden. Dus kijken of er geen breuken inzitten. Zal het zo verder ook niet weten wat nog het probleem kan zijn op een kabelbreuk na.
|
||||
|
||||
Een KR als hij warm is loopt hij ook goed met alleen onsteking aangesloten, dus zonder stationaire toerentalstabilisatie en koudestart gedeelte. Zo heb ik 1 jaar gereden.
|
|
|||
|
|||
Ben weer iets verder.
Bleek dat 1 injector toch niet goed vernevelde. Dus ik laat ze alle 4 maar weer ultrasoon reinigen. Het rare is dat als ik een acculader op de + accuklem zet de stk wel trilt en zo gauw ik de accuklem met acculaderklem op de accupool zet de stk stopt met trillen. Misschien ergens lekspanning of zo?
|
|||
|
|||
massa gebrek
|
|
|||
|
|||
Zou je denken? Heb alle massapunten wel goed na gekeken. Zal binnenkort eens een - kabel direct vanaf de accu naar het chassis trekken om dat uit te sluiten.
|
|||
|
|||
heb jij geen rechtstreekse aansluiting van massa op je chassis naar de accu en versnellingsbaksteun ????
|