|
||||
|
||||
volgens mij doet wietse (jettaracing) dat wel eens of hij tijd en zin heeft dat weet ik niet
|
|
||||
|
||||
waarom kan ik de foto's niet zien?
|
|||
|
|||
ik zie ook niks
|
|||
|
|||
leuke auto, jammer dat ik de foto's niet kan zien
|
|
|||
|
|||
sorry van de foto`s zal ze wel weer even er opnieuw op zetten.
heb paar maanden terug andere velgen gekocht voor de golf porsche c2 moesten worden opgeknapt. ik heb ze op nieuwe grijs laten spuiten. mini meeting in hallum dit is is de winter modus ook heb ik nog een grijse golf 2 er bij gekocht. blijft gewoon standaard binnenkort nog wel wat foto`s. |
|
|||
|
|||
Quote:
ja klopt bedankt voor de foto`s foto`s wil niet meer maar even een snelle blik hoe de auto er uit zag dat was het wel zo`n beetje heb de audio inmiddels ook netjes in gebouwd. hier nog geen foto van moet ook nog eens even |
|
||||
|
||||
Leuke kar ja! Vond de Keskins ook erg leuk destijds. Zijn dat 6 en 8j C2's die je er nu onder hebt? Staat keurig!
|
|||
|
|||
Quote:
Ja klopt voor 6 j en achter 8 j achter is hij wel breed weet nog niet of ik de velgen houw. keskin zijn eventueel te koop |
|
|||
|
|||
wat klote weer
auto heeft het van binnen niet droog gehouden. dus de auto maar in de garge gereden vloer kleed er uit en alles maar drogen. weer 2 dagen van de vakantie naar de klote hopelijk nu op gelost door nieuw deur folie te plaatsen. is maar weer afwachten. |