|
||||
|
||||
mooi werk
|
|||
|
|||
en heb er vandaag ook ff mee proefgereden op eigen terrein, en loopt weer super zoals ik had verwacht!
|
|
||||
|
||||
Respect mannen, ziet er goed uit
|
|||
|
|||
thanks, altijd leuk om te horen als anderen ons werk ook mooi vinden! op naar de volgende project mk1 tfsi
|
|
||||
|
||||
Quote:
Met de bak had ik me vergist, ik gebruik de Ibiza 02J bak die heb ik nagemeten en heeft wel de 100mm flensen.. Ik maakte me heel ff zorgen |
|
|||
|
|||
dan was het nog niet zo heel groot probleem hoor, 2 flenzen van een g60 bak opzoeken, oude er uit [110mm] en die van een g60 er weer in dat past zonder problemen dan was dat probleem ook weer opgelost!
|
|
|||
|
|||
trouwens nog nagedacht over het kabelboom gedeelte?!
|
|
||||
|
||||
Quote:
Dan was dat idd ook wel goed gekomen maar dan moest ik eerst weer op zoek.. de bak word nu uit elkaar gehaald en gespoten.. Quote:
Ja de Teller wil ik iig naar je toe sturen voor de ombouw dat komt alleen in de loop van de winter, zodat je dan idd ook dat stukje kabelboom voorhet E gas kunt maken. Ik trek heb binnenkort eerst ff uit elkaar en begin met dichtlassen etc en dan moet ik ff met Ron overleggen wat we precies nodig hebben en gemaakt moet worden en dan wou ik ff met jou contact opnemen. Welke intercooler heb je gebruikt? |
|
|||
|
|||
ik gebruik altijd de intercooler van een sprinter, voor een standaard 20vt voldoet deze prima. als je met een andere turbo enzo gaat rijden, laat ik altijd alu eind tanks aan de sprinter intercooler lassen.
|
|
|||
|
|||
He jongens is er nog nieuws,
Zaterdag kom ik jullie kant en heb er zin in. Alleen de week duurt onwijs lang.. foto's jongens!!!!!! |
|
||||
|
||||
Mooi werk hoor!!
geloof dat ik welleens in jullie schuur heb gestaan om iets op te halen! Mooi plekkie .. Leuke wagen wordt het zo! |
|
|||
|
|||
hey sid zeker nieuws uitlaat is klaar alleen geen foto s van, was camera vergeten
maar vandaag ff de uitlaat afgemonteerd [downpipe], motorkap er weer op, koelvin aangesloten en getest, fout codes gewist met de laptop. donderdag nog wat kleine dingetjes terecht maken! @ samurai keer een setje stoelen bij ons gekocht ofnie? |
|
|||
|
|||
klein uppie maar weer, de auto is klaar. op een klote storing na! zaterdag hopelijk de oplossing er voor vinden!
|
|
|||
|
|||
o jee
Spannend
|
|
|||
|
|||
niet spannend! maar word wel weer ff zoeken wat het euvel is! maar komt goed tot morge sid koffie staat klaar!
|
|
||||
|
||||
Klopt als een bus!
|
|
||||
|
||||
Knap werk hoor Pewi Vwteam petje af
|
|
|||
|
|||
sidney heeft er vandaag mee gereden! en hij was zeer tevreden geloof ik, tezien aan zijn na het proefrijden! aankomende week nog ff paar kleine dingen doen en dan mag ie weer terug naar sid.
|
|
|||
|
|||
Jongens ik ben meeeer dan tevreden!!Vindt het werk echt top eruit zien!!!daarbij het stuk wat we gereden hebben was helemaal vet!!!wat een power !een ding weet ik zeker,als er ooit nog iets veranderd moet worden dan mag maar 1 iemand het doen!!en dat zijn deze perfectionisten niet normaal wat deze jongens doen!!!super werk
|
|
|||
|
|||
|