|
|||
|
|||
Geen hond die een gerestaureerde 79er Golf 1 wilt kopen....
Winter komt er aan en heb helaas geen plek om te stallen. Verder met de Lupo alles goed, alleen moet het hok plaats maken voor iets anders.... Fan doet het nog steeds niet trouwens en ik heb roest bij m'n raam... |
|
||||
|
||||
Auto start niet op t station... Na een kwartier uiteindelijk wel en ik dus naar huis. Onderweg precies op een stuk waar je nergens heen kan begint ie te stotteren en valt hij uit.... niet meer aan de praat te krijgen. Dus daar ongeveer 10 minuten gestaan en toch nog weer een keer proberen... Dus eindelijk aan al stotterend naar een parkeerplaats. Kwartiertje laten lopen en is er "niks" meer aan de hand, kan ik gewoon in 1 stuk naar huis rijden...
heb het gevoel dat hij op drie cilinders loopt of zo.. Wtf moet ik nu dan, dat ding is zo onbetrouwbaar als poep deze week |
|
||||
|
||||
kutzooi dat mn dieselpomp lekt bij de koudstartkabel... hoe kom je daar in godesnaam bij?
|
||||
|
||||
Dat er een IC wordt aangeboden als GTD terwijl het een G60 is....en je deze ook gekocht hebt...
|
||||
|
||||
Quote:
kom dan even bij mij langs,kijk ik er even naar..... (ik blijf het niet zeggen hoor )
|
||||
|
||||
ff een mooie herfstfoto schieten.
ik rij het gras op en kom tot de conclusie dat er 10cm water in het gras staat, te laat dus spinnen geblazen. kwam er niet meer uit. eerst heb ik geprobeerd rené te bellen (aka ventovice) helaas geen kontakt 2 dames in transporter Tdi hebben geprobeerd me eruit te trekken, maar de bus gaf geen pukkel meer toen ik tot me assen in klei stond. Toen heb ik de ANWB gebeld voor pech hulp. hele situatie uitgelegd, krijg als antwoord: "dus uw auto doet het nog wel, dan komen we niet want we komen alleen voor mechanische storingen" ik denk dat is dus voor janl*l 15 jaar lid na 3 kwartier lopen kwam ik een zandauto tegen en heb hem aangehouden en om hulp gevraagd. gelukkig waren ze bereid me te helpen, er bestaan ook nog goede mensen op de aarde.
|
||||
|
||||
Quote:
Keer goed nakijken{of laten nakijken} en wat dingen vervangen die aan vervanging toe zijn |
|
||||
|
||||
alsof dat al niet genoeg was vandaag een nog kuttere dag gehad
Hele dag in de kut regen en wind gewerkt, staan we op het punt naar huis te gaan... Staat er een boot in de fik!(ik werk op een jachthaven). Deze stond op de kant tussen de andere winterstalling boten. Mn collega snel de trekker er bij en die boot er tussen uit maar de boot er achter begon ook al... Uiteindelijk 1 boot totaal afgebrand, 1 de kap er af, en 4 andere beschadigd.... Was wel het laatste wat ik kan hebben deze week |
|
||||
|
||||
Quote:
Ach, zolang jouw jacht er niet tussen ligt te fikken zijn er altijd mensen die het meer kut vinden dan jij.
|
||||
|
||||
mwah weet ik nog niet... We hadden wel dood kunnen gaan... die boten zijn toch verzekerd, die mensen krijgen hun geld wel. Mn collega heeft een polyester boot(met rond de 150 liter benzine nog aan boord) verplaatst terwijl deze in fik stond. Kon de hitte door de cabine heen voelen... Waren anders een stuk of 20 boten afgebrand aangezien de brandweer pas na 20 minuten aanwezig was...
Maar goed, zal vast zoiets zijn wat je moet ervaren |
|
|||
|
|||
Ik vind het een helden-actie! Wel kut om mee te maken maar goed opgelost!
Kutzooi: mk1 cabrio die steeds met kokende motor staat, vorige week voor de 3e keer... nu deed de temp-sensor in de radiator het weer niet.... :-s |
|
|||
|
|||
Quote:
moest wel ff lachen toen ik dit zat te lezen |
|
||||
|
||||
geinig verhaal hierboven, hahahaha.
wel kut; na het sleutelen gebonk te horen, 1 homokineet vervangen, nog steeds lawaai, motorsteunen vervangen, ja hoor, nog steeds dat waardeloze gebonk in mn aandrijflijn. Uiteindelijk mn wielmoeren strak aangedraaid, en toen was het weg... Dan voel je je echt zo'n verrekte koekwous. wel ff counteren, mn golf2 is eindelijk na 2 jaar weereens APK gekeurd! |
|
|||
|
|||
Kut: Dol gedraaide wielbout bij de mk1 Cabrio
Kut: Alle 4 de verbreders van mn Jetta afgehaald? geholpen? gesloopt? weg in ieder geval, met dikke kitresten achter latend.... |
|
|||
|
|||
rijdent met mijn golf mk1 TANK.
met de tank bedoel ik het rij geluid wiellager voor naar de kl##ten. lijkt wel of ik op rups banden rij en zeker door de hoge toeren op de snelweg. alwel lagers klaarliggen maar nu nog een warme overdekte ruimte om de fusee's te demonteren. en verder kijken voor een 5bak voor de 1.1 of een andere motor. maar wat wil je voor een golf 1 van 75 euro die pas mankementen krijgt na een jaar zonde problemen rijden en in 1 keer door de apk. ik zeur waarschijnlijk gewoon tesnel.deze wagen komt trouwens uit zeeland en staat nu in sliedrecht. [IMG] [/IMG] |
|
||||
|
||||
Gvd net nieuwe banden op me velgjes erop blijkt dat 1 ventiel lek is
|
||||
|
||||
auto vorige maand voor 500 euro laten maken, reed gisteren naar huis na een lange drukke dag op werk , moet ik met die sneeuw achter een bus, op een berg stoppen, ding niet meer vooruit te krijgen flink toeren gemaakt, omgedraaid en toen dacht ik...hmm ik ruik iets, gestopt, motorkap open, staat m`n blok in de fik, was zo uit met t poederblussertje, maar toch schade, Hij lekte al een paar dagen olie, bij de kleppendekselpakking maar had geen tijd gehad om hierna te kijken, morgen afslepen en kijken wat de schade is. hopen dat t meevalt, ben beetje klaar met repareren.
|
||||
|
||||
auto is niet meer te redden, veel schade onder motorkap. En er zaten ook nog veel reparaties aan te komen.
|
||||
|
||||
Ben je aan het bellen, leg je neer. Doet je gsm niks meer
'85 VW golf 1 cabrio 1.8 16v webers '92 VW golf III vr6 2.8 (verkocht) '89 VW corrado 1.8 G60(verkocht) '85 VW Jetta II CL 1.3 '79 VW Golf 1 1.3 GL '85 VW Jetta II GL 1.3 '99 VW Bora Variant 1.9 TDI |
|
||||
|
||||
rijd er een of andere stinkmiep op je auto die je net helemaal naar je zin klaar hebt,expert erbij,krijg je de dagwaarde.moet je nog flink praten ook wil ie 800 geven,kom je s'avonds weer bij je auto is ie compleet leeggeroofd.heb flink de smoor in,wat een p^st-k%nker-t$ringzooi......