|
||||
|
||||
Zo mag je gewoon ryden hoor, nog goede koeling ook
|
|||
|
|||
hmzz vink vreemd. Mja zal wel dan. Toch vink het ook niet mooi staan. Mja voor de rest wel een erg dikke wagen!
|
||||
|
||||
Quote:
Heb je de eerste post van dit topic gemist?
|
||||
|
||||
Quote:
Mag je gewoon rijden zonder motorkap @ openbare weg Ik zou een motorkap bouwen met een verhoging erin .. Amerikaanse muscle car style Zoiets: http://image.carcraft.com/f/2698769...rolet_nova+.jpg Iets minder extreem misschien |
|
||||
|
||||
Quote:
nee die heb ik niet gemist. ik ken de handelaar waar hij weg komt en die heeft hem gekocht van de hongaar.
|
||||
|
||||
Quote:
Gaat toch over n motorkap die niet helemaal dicht kan
|
||||
|
||||
En?loopt ie beter met de nieuwe pomp??
|
|||
|
|||
Altijd mooi een 1ner VR6 op kenteken.. Ben echt heel benieuwd naar het eindresultaat.
Hoe zit het trouwens met de remmerij? Je kunt geen G60, VR6 of andere fatsoenlijke remmen gebruiken als je op 14 inch gaat rijden.
|
|||
|
|||
he walter nette golf 1 gelukkig weer iets old skool vanaf jullie kant
|
|
||||
|
||||
Dus daar is die gebleven.
Had de wagen van het voorjaar bijna gekocht.. |
|
|||
|
|||
Zie dat ie al weer te koop staat?
Bevalt de wagen niet?
|
|||
|
|||
begrijp dat nog steeds niet waarom iemand verantwoording af moet leggen als ie iets te koop aan bied....
|
|
||||
|
||||
interesse.. als er geen reden voor verkoop zou zijn zou men niks te koop aanbieden
|
|
|||
|
|||
De auto staat inderdaad te koop.
We hebben besloten met de (meeting)auto's te gaan stoppen. En 14 oktober hebben we er een prachtige dochter bij gekregen. Dus voorlopig gaan we even lekker alle aandacht aan de kinderen geven. De auto's komen in de toekomst vanzelf wel weer op ons pad. Nog even over de golf. En over het "probleem" dat hij heeft. Voor mijn gevoel is hij te langzaam met optrekken. Rijd verder gewoon goed. Kan misschien ook aan het type bak liggen. Heb er nog een powerboostvalve opgezet en een grotere benzine pomp. Heb wel het idee dat het iets helpt. De auto kan gewoon dagelijks gereden worden maar is nu nogal koud zonder verwarming. De rest staat op marktplaats. Mijn minimale prijs 4000 euro !! zonder inruil.
|
|||
|
|||
jammer dat je hem verkoop kerel, de gene die heb koop, koop een waanzinnig vette mooie golf 1 vr6
succes met je verkoop walter gr antoine |
|
|||
|
|||
Quote:
Is toch een normale vraag uit interesse? Maar @ Walter, succes met de verkoop maar ik denk dat dat niet zo'n probleem moet zijn met je Golf! Eens kijken hoe lang het duurt voordat het toch weer begint te kriebelen bij je om een projectje te starten! Maar ik zie dat je nu ook al weer een mooie wagen erbij hebt ( de passat). Gr. Sam
|
|||
|
|||
@ Sam
Thanks ! En er komt vast wel weer een project. Mijn zoon en dochter worden uiteindelijk ook 18
|
|||
|
|||
AUTO IS VERKOCHT topic mag dicht