|
||||
|
||||
@ erik op die staat het nog geen eens zo verkeerd
zal eff een foto zoeken voor je |
|
||||
|
||||
Alleen nog even een comleet verchroomde bedenken heb alleen deze gevonden helaas ook nog in 14 inch ipv 16 wat ik wil
|
|
||||
|
||||
Nog ietsje groter met paint sorry nog geen goeie progjes hiervoor.
|
|
||||
|
||||
aardig groter zie ik
|
|
|||
|
|||
13 inch verbreden
|
||||
|
||||
@rickyrick
past niet onder gti denk ik |
|
||||
|
||||
@ Erik weet jij zo als jouwn foto ook verbrede zijn lijkt niet zo echt namelijk.
|
|
||||
|
||||
Lijkt me wel, kijk maar naar de achter wielen. Vind die wielen met een chroome rand wel mooi maar ik zou het niet het hele wiel verchroomen.
En fotoshoppen moet je nog maar even op gaan oeffenen |
|
||||
|
||||
ja verek die het wel een aardig brede rand ja
Verchromen mmm vind persoonlijk helemaal heel mooi maar zoals op die foto misschien hart mat zwart spuiten IDEE En fotosjoppen kan et aardig klinken verlagen gaat me goed af in PAINT wel te verstaan kan nergens fotoshop vinden heb de trial al gebruikt kan niet meer Nou gr |
|
||||
|
||||
Quote:
14 inch gaat ook krapjes worden vrees ik.
|
||||
|
||||
he gtipowah... hoe is het met je brommer ?
|
||||
|
||||
Can somebody move this topic to the international section? Damn.... :p
|
|
||||
|
||||
@ dennis vwleusden pff nog goeie 4 maand kan dat ding eindelijk an de kant kan ik met de gti de weg onveilig make
@ christiaan Valt toch wel wat mee. |
|
||||
|
||||
Je hebt geen rijbewijs maar je hebt al wel meerdere beurten gedaan aan je auto? Je vertelde ergens dat je die altijd zelf doet?
|
|
||||
|
||||
vat em niet helemaal maar goed
Ben opleidend automonteur en nog net geen 18 maar meerdere beurten not yet zal van de week eens onderdelen bestellen ook weer 200 euro mzzls |
|
|||
|
|||
Quote:
Sorry, hier kan ik werkelijk niks van maken...
|
||||
|
||||
Ja ik las ergens (kan het niet terug vinden door je idioote aantal posts per dag op verschillende forums)
Was in een topic over wanneer een grote of kleine beurt, en jij wist te vertellen dat je altijd maar een grote beurt deed. |
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
hahaha, ja joh zet t hier ook ff neer
|
||||
|