|
||||
|
||||
Quote:
Kun je nog nieuw bestellen kost ongeveer 35 euro, ik zal hier straks wel ff een foto van maken en plaatsen |
|
|||
|
|||
http://link.marktplaats.nl/385151565 dit nie wat voor je weinig geld!
|
|
||||
|
||||
Quote:
Is zeker weinig geld, maar ik heb al iets gekocht |
|
|||
|
|||
oke tja zach hem staan denk gooi hem ff in je topic. maar succes met je project! word vast weer een strak karretje!
|
|
||||
|
||||
Leuk project deze gaan we volgen.
En welke motor is het geworden?
|
||||
|
||||
Zo vandaag heeft mijn kameraad Siep, het interieur uit de Golf gehaald en hij heeft onder de motorkap al voor 90 % schoon.
Het plan is om straks eerst de motor in te bouwen, en alles pas te maken. Dan de motor er weer uit en onder de kap opnieuw in de kleur spuiten. Tevens vandaag mijn Recaro bestuurdersstoel opgehaald bij mijn bekleder, en hij is weer als nieuw, eris een nieuwe wang in de rugleuning gekomen, nieuw zit vlak en de wang van het zitvlak is opgevuld. Aangezien er nog een behoorlijk groot stuk nieuwe stof over is, heb ik maar besloten om in de achterbank ook maar een nieuw zitvlak te laten zetten( 2 brandgaatjes ). En die kan ik morgen alweer ophalen. Ik zal morgen ff wat foto's uploaden van de motorruimte en het interieur |
|
||||
|
||||
Hierbij de foto,s Basje
|
|
||||
|
||||
he dit is makkelijk een echte goede hulp, hij helpt en plaatst ook meteen ff de foto's.
Top is dat haha |
|
||||
|
||||
Nog ff de beloofde foto van de stoelen, ze moeten alleen nog worden gereinigd, maar dat tegelijk met het vloerkleed en de panelen en achterbank.
Zaterdag ga ik de motor ophalen, dan maak ik weer wat foto's. Voor de rest is het de bedoeling dat zaterdag het volledige interieur inclusief dashbord en pendalenset wordt verwijderd, en dan kan ik gaan opbouwen. [IMG] [/IMG] Super toch , de rechterstoel is de gerepareerde dat zie je aan de donkerdere stukken, dit is wel weg als alles is gereinigd want de stoelen zijn HEEL ERG stoffig |
|
||||
|
||||
Het word hier echt nog leuk zo met al die TDI projecten Basje
Gaat lekker toch!? TDI team hallum |
|
|||
|
|||
jullie hebben echt ergens een paar duizend liter gasolie staan he ....
heel hallum an de diessel
veeel nedrglands gehebt......,wijnig gehielpt T5 2.5tdi multivan lwb 335pk 678nm Audi Rs2 94 nogaro blue 350pk+ Audi Rs2 95 nogaro blue total rebuild Audi Rs4 02 B5 imola yellow 487pk Project Rallye 2.5L 5cilinder turbo Sold |
|
||||
|
||||
Quote:
Lekker dieselen met een boel pk's en nog meer koppel |
|
|||
|
|||
verdorie. Ik helemaal blij met mn TD. Komen ze met grof geschut. Toch maar es staatsloten gaan kopen denk ik!
|
|||
|
|||
rooie diesel
|
|
|||
|
|||
haha, en ik bouw er straks ook een rdi in bram! vandaag nieuwe apk op de golf, met steekproef
|
|
||||
|
||||
De golf 2 tdi's groeien aan bomen in friesland...
Toch maar eens met gerard mee die kant uit om eens te kijken.. |
|
||||
|
||||
Ja sorry, maar ik zal dit weekend toch maar weer eens een update doen, want de motor ligt erin, maar meer daarover met foto's uiteraard.
Ohja Golf 2 TDI 's groeien zelfs in Hallum niet aan de boom, maar we moeten spontaan allemaal een lekker rap speeltje erbij hebben haha |
|
||||
|
||||
Hoe staat `t met de TDI Bas?
|
||||
|
||||
Schiet niks op hier, veel teveel drukte, zodra er weer eens wat interesante vorderingen zijn, dan post ik wel weer eens een paar pics haha
|
|
||||
|
||||
Is die al klaar na een jaartje?
Ben erg benieuwd! Wil dit ook gaan proberen!