|
|||
|
|||
Quote:
vond wel deze.. maar staat inderdaad weer geen type bij.. het lijkt er wel op.. edit: krijg de foto niet werkend.. dus hierbij de link http://www.modifikasi.com/showthread.php?t=217506
Daily koekblik: Volkswagen jetta 1.6 8v '90 Fun: Aprillia Dorsoduro 1200 ‘14 Last edited by VwGolfMK2VW : 24-01-2011 at 21:56. |
|
||||
|
||||
Quote:
Niemand? Ik wil het ook graag weten |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Dat heb ik inmiddels gezien, bedankt
|
|
||||
|
||||
En wat zijn dit voor wielen???
5J X 13. |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Quote:
Alley cats
'85 VW golf 1 cabrio 1.8 16v webers '92 VW golf III vr6 2.8 (verkocht) '89 VW corrado 1.8 G60(verkocht) '85 VW Jetta II CL 1.3 '79 VW Golf 1 1.3 GL '85 VW Jetta II GL 1.3 '99 VW Bora Variant 1.9 TDI |
|
|||
|
|||
Quote:
Thnx |
|
|||
|
|||
het zijn Gotti velgen, in de maten 7 x15 en 9x15, komen onder een Renault Alpine weg....En meer info heb ik er niet van.
Iemand een idee wat voor type het is ? |
|
|||
|
|||
Sja ik ken ze ook niet anders als 3 bouts, zijn Franse auto's ook niet me interesse gebied. Maar je heb ook VW's met 4 & 5 gaats naven, dus voor dat opzicht. Dit is wat de verkoper me vertelde.
EDIT: He .... waar is die reactie nouw |
|
||||
|
||||
Super topic dit!
Heb zelf ook een setje LM wielen liggen die ik graag de deur uit zou werken, maar voor dat ik ze te koop zet moet ik natuurlijk wel weten waar ik mee te maken heb.. Naafkapjes geven aan dat het AC Schnitzers zouden moeten zijn, maar daar kun je natuurlijk ook gewoon een stickertje op plakken.. Omdat hier vast mensen zitten die er meer kijk op hebben, bij deze: Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us 15'' 4x100 6,5J (ET onbekend, liggen vrij ver naar binnen) Rond om hagelnieuw rubber (maxxis & Nangkang)
|
|||
|
|||
Quote:
Heb ze ook te koop zien staan inderdaad, maar kreeg 1 email terug en daarna nooit meer wat gehoord van de verkoper... |
|
|||
|
|||
haha, ja idd... mailen schoot niet erg op nee. Maar heb ze inmiddels gewoon thuis liggen.
Bij de 7J velg staat er 8033 op het hart, en bij de 9'' velg staat er 8034 op het hart. Dat zal het type zijn denk ik ? |
|
||||
|
||||
wel heel vet dat de velgen per 2 zijn. dus links voor is anders dan rechtsvoor nice...
|
|
|||
|
|||
Ja, idd.... de schoepen staan allemaal de zelfde kant op. Ben er ook erg blij mee
|
|
||||
|
||||
Leon, verkoop die eens aan mij
|
|||
|
|||
Quote:
Ze liggen een half uur van m'n huis af haha! Ik woon in Den Helder man. Dikke wielen, zijn ze 2 delig? |
|
||||
|
||||
Informatie gezocht over deze RH-velgen
Wie kent dit type velgen? Weet dat ze van RH zijn, maar ik kan ze nergens vinden. Of heeft iemand toevallig een foto van deze wielen onder een MK2 met dikke bumpers? Het zijn 7x16" velgen met ET-waarde 25. Bij voorbaat dank! |
|
|||
|
|||
Quote:
Haha I know, die rooie zwarte lupo met HTN's met een wit hart Nouw, ze zijn zelfs 3 delig Last edited by Leejon : 24-02-2011 at 19:33. |
|
|||
|
|||
Hahaha juist!
Verdomd zeg, dikke wielen! Heb je voor m'n neus weg gekaapt |