|
||||
|
||||
mag deze er ook tussen, plamuur op m'n wielkast
|
||||
|
||||
Quote:
Dit lijkt wel een beetje op één van de KR motors die ik "gesloopt" heb... |
|
||||
|
||||
1.4i 16V motor
|
|
||||
|
||||
Quote:
Het is een ford motor {Ford 1,3l Endura-E Motor mit 60PS} |
|
||||
|
||||
Nice! Nouja, shocking...maar zulke mishandeling blijft toch een hoge -wow- factor hebben
Keep 'm coming
|
||||
|
||||
Ventilschaden am Zylinderkopf (Ventil durchgebrannt). Defekter Zylinderkopf (Wasserschaden). Kolbenschaden durch defekte Einspritzdüse. Kolbenbeschädigung durch ein abgerissenes Ventil. Kolbenbeschädigung durch Fremdkörper im Zylinder. Auf den folgenden 3 Fotos sehen Sie eine Kolbenbeschädigung durch eine defekte Einspritzdüse. |
|
||||
|
||||
Mn 1 jaar oude schokbrekers van de T1
|
|
||||
|
||||
Wtf?
|
||||
|
||||
Het lijkt wel een oude krant..
|
|||
|
|||
straight axle kit gezet zeker?
|
||||
|
||||
Quote:
Jup .. |
|
|||
|
|||
is altijd een gekloot heb hier een mooie oplossing voor gemaakt
|
||||
|
||||
Aardig meisje klaagde dat haar 206je steeds warm liep en overkookte. Ik zeg, probleem gevonden!
Waterpomp, links wat er in zat, rechts zoals het hoort!
|
||||
|
||||
Spannend
|
||||
|
||||
Geen foto's bij de hand, maar kan der een hoop gaan posten als ik het zo zie in dit topic.
Werk in de grasmaaiers en kettingzaag handel, nou wat hier binnenkomt zeg. Sommige mensen denken dat geen enkele machine onderhoud nodig heeft, alleen maar peut ... Ik ga me best doen, de mooiste hier te posten...
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Zo dan, auto motor of fiets motor?
Beste douw gekregen die krukas of niet? |
|
||||
|
||||
denk van een auto aangezien ik nog nooit een motor op webers oid gezien heb
|
|
|||
|
|||
Quote:
Webers op een motorfiets zijn er wel. Harley's en dat soort grut |
|
||||
|
||||
Dat is een aardige stomp geweest.
Een tijd geleden hadden wij een auto binnen waarvan de krukas 2-delig was geworden, cilinder 1 en 2 op een deel, 3, 4, 5 en 6 op de rest. Liep ook niet zo geweldig meer. Motor vervangen, want de plek van de lagerschalen waren ovaal geworden. Ook pas nog een ingesleten nokkenas. De auto had dik 100000km gereden na z'n laatste beurt. De smerende werking van de olie was al even uitgewerkt.. Jammergenoeg geen foto's