|
||||
|
||||
Zooooo Het is even al een paar daagjes geleden maar veel gebeurt in de tussentijd.
Bodem zit er nu aan beide zijde in en het opbouw werk is begonnen Vandaag was mijn vader de fotograaf ook weer eens nieuwsgierig en kwam weer eens een paar foto's maken van die idioot die iedere dag achter in zijn schuur aan het klooien is ( sorry heb zelf geen garage en je moet toch wat ) Dus maar weer een kleine update. En zo gaan we vrolijk verder, morgen de achterkant ontdoen van troep en daar ook nog even schilderen. Als het dan een beetje meezit gaat zaterdag dan de body er terug op. |
|
||||
|
||||
sjiek mikus, dus zaterdag ff de kneut derop hengsten.
|
||||
|
||||
Quote:
Of toch niet |
|
||||
|
||||
Goed werk allemaal!
|
||||
|
||||
Ja er is weer vooruitgang te melden, heb vandaag eens de Koets terug op het chassis gezet.
Nu nog een beetje plaats maken in de schuur en dan kan het laatste gedeelte beginnen. Nog een paar slechte plekken in de koets repareren en dan schuren, spuiten en afbouwen. We komen er wel |
|
|||
|
|||
Dat ziet er al goed uit!
welke kleur krijgt de kas? |
|
||||
|
||||
RAL 9016 en RAL 5024
|
|
|||
|
|||
en ral 9016 is roze voor de koets
en ral 5024 is baby blauw die komt op de de schermen of niet mikus |
|
||||
|
||||
RAL 9016 voor de zijkanten RAL 5024 voor de rest Beetje dit idee zeg maar |
|
|||
|
|||
Leuke plannen. Een setje whitewalls zou hem ook goed staan denk ik, maar dat is mijn smaak. Ga je alleen voor een verstelbare vooras of ook dropped spindels?
grtz Thomas
|
||||
|
||||
Momenteel een geleende verstelbare en versmalde as, de bedoeling is uitendelijk om een versmalde en dropped spindels eronder te gaan zetten.
Eerst maar eens klaarmaken en APK erop |
|
|||
|
|||
Dat lijkt me heel verstandig. Ik had mijn vorige kever ook eerst verlaagd met een verstelbare vooras maar die van mij was al laag ingelast dus op de hoogste stand stond hij al erg laag waardoor ik eigenlijk geen vering meer had van voor.
Hier is hij 2x op afgekeurd. Daarna hebben we de achterkant wat omhoog gedaan zodag hij wel genoeg vering had achter. Toen is tie wel goedgekeurd. Dus ik zou hem gewoon lekker origineel laten voor de keuring.. Grtzz
|
|||
|
|||
de vooras is apk goed gekeurd onder mijn keef
en dat is nog geen 2 maanden geleden maar mogen ze daar een auto op afkeuren dan als hij stug is heb ik nog nooit van gehoord en mikus heb je goed gedaan nu komt er echt vaart in nog effe en dan kunnen we samen asvalt schrapen |
|
||||
|
||||
Quote:
Nice.........
|
||||
|
||||
sjiek mikus, nog ff en dan kun je ook keveren.
|
||||
|
||||
Ik zeg hulde voor dit project. Je moet er maar aan willen beginnen. Maar dit ziet er echt super uit.Ook de kleur combi zal straks super zijn. Blijf dit project zeker volgen.
|
|
|||
|
|||
Quote:
Hey daan.. Mijn kever is toen afgekeurd omdat hij zo laag was dat er totaal geen vering in zat.. Volgens de apk moet een auto wel voorvering hebben behalve de banden en stoelen Hey Bullie.. Nog iets aan de keev gedaan? grtz Thomas
|
||||
|
||||
Ligt ook een beetje aan je keurmeester denk ik, anders gewoon een paar tandjes hoger en dan naar de APK is het ook mee opgelost.
Verder veel kleine dingetjes aan het doen de laatste plekken in de koets aan het fixxen niets speciaals. ;-) |
|
|||
|
|||
Quote:
Dat heb ik bij mij dus gedaan en toen was het ook opgelost Nou succes en we zien de pics wel verschijnen van de voorderingen
|
||||
|
||||
nouw mikus, klussen kun je dus wel...
ik maar denken dat je altijd koude handen hebt knap werk! groet frank