|
||||
|
||||
Quote:
jaja |
|
||||
|
||||
Op het werk ( machine werkplaats ) hebben we meerdere betonvloeren, gevlinderd.
Hier op een betonverf speciaal voor vloeren. Perfect voor dagelijks gebruik, slijtage is minimaal. Olie gemorst, en dat gebeurt dagelijks, gewoon even dweilen, en je bent klaar. Voor mij de ultieme garage vloer. Met deze temperaturen voelt dat wel koud aan, maar wij hebben de kachel aan met dit weer.
|
||||
|
||||
Quote:
+1 @mk1driver, jouw optie klinkt profi en betaalbaar. Meer info please! Hier heb ik in verschillende schuren beton, gevlinderd beton, laminaat en volledig betegelde vloeren, allen niet optimaal. Laminaat is wel tof voor stallingsruimte maar er op sleutelen is kanslooos. |
|
|||
|
|||
waarom niet gewoon garage tegels ???
ik heb tegels en die hebben al wat mee gemaakt hoor olie, 2k lak, vet en ik weet het elke keer weer schoon te krijgen is ook helemaal niet zo duur
|
||||
|
||||
Eindelijk tijd gehad in de kerstvakantie om de garage enigszins op te ruimen, de vloertegels te leggen en mijn werkbank op te zetten..
Ideale vloer heb nog best wat over, het zijn kunststof vloertegels van marktplaats en komen uit een technieklokaal.. voordelen: ze zijn glad en hard dus je kunt er makkelijk overheen rijden, en ook zwaren zaken schuiven, maar toch niet zo glad dat je uitglijd (zelfs niet als het nat wordt).
|
|||
|
|||
Quote:
Zou graag weten waar je dit gekocht hebt. Dat is namelijk wel erg goedkoop! |
|
|||
|
|||
Die prijs is inderdaad niet gek, zelfs de bouwmarkt epoxy is duurder, laat staan een fatsoenlijk merk...
@mk1driver wat heb je gebruikt? |