|
||||
|
||||
Car fantasy is bereid gevonden om onze "Rust & Dust" contest te sponsoren!
Bekers te winnen in verschillende categorieen, waar onder "best-tof aircooled" en "best-tof watercooled"
|
||||
|
||||
Als mijn jetta dan klaar is kom ik ook wel lans denk ik
|
||||
|
||||
Das mooi!
Ben bang dat ik zelf de kever niet op tijd door de apk krijg... maar ben er natuurlijk wel!
|
||||
|
||||
Ik ben er ook met de zwarte Audi coupe GT
|
|
||||
|
||||
zoals het er nu naar uit ziet is de G60 zowieso tegen die tijd wel klaar en is de kans ook groot dat dit de eerste meeting voor het autotje zal worden
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
||||
|
||||
Jammer dat dan Eurosunday is, want dit vond ik ook altijd een leuke meeting. Ik wens jullie in iedergeval veel succes en goed weer toe.
Gr Ronnie
|
|||
|
|||
Quote:
is het dan mss niet is een idee om naar deze super gezellige meet te komen ? alsje al vaker bij euro sunday bent geweest ? |
|
||||
|
||||
Nee helaas niet, we gaan met een vaste groep en hebben al met meerdere afgesproken hahaha,.
Succes. Gr Ronnie
|
||||
|
||||
Jammer Ronnie. Hopen dat de organisatie van euro sunday volgend jaar niet weer dezelfde datum prikt als die wij prikken!
|
||||
|
||||
Denk dat onze datum vrij vroeg al bekend is gemaakt hoor
Ik wens jullie een geslaagd event toe Mvg Kristof |
|
||||
|
||||
Quote:
Als je de eerste post van dit topic bekijkt zie dat wij de datum op 17-06-2010 bekent hebben gemaakt, dat is bijna een jaar van te voren. Toen was nog geen enkele datum van andere meetings bekent. Het kan nu eenmaal zo lopen dat er een dubbele meet is, al blijft het jammer. Natuurlijk wensen we jullie ook een geslaagde dag toe.
|
||||
|
||||
Wij kijken altijd voor een datum te prikken dat er geen ander event is
Natuurlijk kan dit altijd wel eens gebeuren zoals nu blijkbaar het geval is Is zeker niet evident aangezien je met een aantal grote events rekening moet houden zoals W-see,MIVW,...,nuja,het is zo,mss volgend jaar even met mekaar afstemmen ofzo? Kristof |
|
||||
|
||||
Quote:
Goed plan! Lijkt me ook niet dat het bewust gedaan is, en terug draaien gaat helaas niet meer. Blijft dus over om elkaar veel succes te wensen, en het een volgende keer anders te doen. Een mooie meet gewenst, en we houden contact!
|
||||
|
||||
Doen we zeker,is inderdaad zeker niet opzettelijk,is niets zo vervelend
Mekaar op zo een manier kapot maken heeft HELEMAAL geen zin,we zijn allemaal liefhebbers van dezelfde merken,dus mekaar een duwtje geven in positieve zin sta ik zeker voor open mvg Kristof |
|
||||
|
||||
ben van de partij, vorig jaar niet geweest was wel de bedoeling maar kwam wat tussen.
Dit jaar ben ik er zeker...
|
||||
|
||||
Ik ben erbij met de passat.... de eerste meet voor de daily...
Mk2 hebben de meeste wel gezien...
|
||||
|
||||
Quote:
Ik ben er hopelijk bij met m'n Fire and Ice En DoriDaan nog hartelijk bedankt voor de poets kerel en jou Ralley is echt superstrak |
|
||||
|
||||
En als we de weer voorspelling mogen geloven, wordt het een mooie dag om de volkswagen mee uit te nemen!
Instagram/AndreBusser Last edited by a.busser : 03-05-2011 at 14:02. |
|
|||
|
|||
Quote:
het zou iig wel beter zijn dan de jare der voor met de regen |
|
|||
|
|||
We hebben er weer zin in !