![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Vond ik ook al wat veel vermogenswinst eigenlijk . Kan me nog de cordoba herinneren van Rudolf , die had een ori 110 pk ,daar hadden ze met veel werk 220 pk uit gehaald , en je wilt niet eens weten wat dat al niet heeft gekost ....... Het Cordoba vr6 project is daarintegen wel erg vet !
|
||||
|
||||
![]() daarbij,een golf4 turbo word(naar alle waarschijnlijkheid) anders afgeregeld dan die jij nu hebt(druk tov vacuum),lijkt mij een giga broodje aap...maargoed,je vr6 project is dik!
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Oooowwwww. Je gokt gewoon maar op die 180pk door die 2 aanpasingen. Dus die 180 kan net zo goed 100 a 110 zijn. |
|
|||
|
|||
![]() Nee, dat is wat degene die het gaat doen zegt.
Njah, kga die discussie niet aan ![]()
|
|||
|
|||
![]() weer aan het opbouwen:
![]() De uithangende kabel moet ik nog in de bumper verwerken. Deze is voor de buitentemperatuur. Deze bumpers gaan er nu voor de keuring op. Daarna bestel ik nieuwe welke gecleaned worden. ![]()
Lets have sex like burger king and mcdonalds. I'll do it my way, and you will be loving it Last edited by Candyman : 30-06-2010 at 09:30. |
|
||||
|
||||
![]() das echt nice nice nice
|
|
||||
|
||||
![]() hey jong,
ziet er goed uit zo met de originele bumpers. hoe is het verder met de bouw nu alles al klaar of nog niet. ben wel eens benieuwd. jammer dat je zondag niet mee kunt. spreken we weer eens een keer af voor een meeting mee te pakken. grtz eddy
|
|||
|
|||
![]() Alles wat erop moet zitten zit erop nu. Ga vandaag mijn cvo bestellen zodat ik naar de rdw kan.
Alleen nog de brandstofpomp installeren ![]() Ga ook een systeem installeren dat ik met een knopnga starten. Ik heb dan ook geen sleutel meer nodig ![]() Pakken idd snel weer eens een meeting, en dan met de cordoba ![]()
|
||||
|
||||
![]() ga je nog een andere uitlaat en koplampen plaatsen?
|
|||
|
|||
![]() Nup, uitlaat is nog niet zo heel oud en daar heb ik de reservewielbak voor moeten uitkloppen en het sleepoog moeten weghalen.
Daarbij vind ik hem goed staan en het komt het geluid ten goede ![]() Lampen laat ik ook lekker zitten, zien beter uit dan de originele en angels heeft iedereen al ![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
![]() ![]() maaru je hebt hem in iedergeval al een eind af dus je bent wel een doorzetter ![]() veel van deze projecten worden gestaakt of duuren een eeuwigheid dus voor iemand die dit nog nooit heeft gedaan petje af denk trouwens dat je better die mk1 orgineel vr6 kan gaan keuren regels zijn wel versoepeld maar niet alles wordt goed gekeurd he... ze kunne nog wel eens gaan zeuren over het plaatsen van motorsteunen ![]()
veeel nedrglands gehebt......,wijnig gehielpt ![]() T5 2.5tdi multivan lwb 335pk 678nm Audi Rs2 94 nogaro blue 350pk+ Audi Rs2 95 nogaro blue total rebuild Audi Rs4 02 B5 imola yellow 487pk Project Rallye 2.5L 5cilinder turbo Sold |
|
||||
|
||||
![]() Leuk project! Leuke auto ook, maar ik ben het met Richard eens, die koplampen en die uitlaat zijn...euh...niet zo tof.
Juist omdat het zo'n "gewone" auto is, zou je er een prima wolf in schaapskleren van kunnen hebben. Dus standaard koplampen en een onopvallende, niet te luide uitlaat. Dan kun je pas echt lacheen met dit ding. ![]() Maar goed, smaken verschillen, hè. ![]() Succes ermee! ![]() Gr. Ed
|
|||
|
|||
![]() smaken verschillen idd
![]() vind dit een behoorlijk verschil: ![]() ![]() en van dit: ![]() naar: ![]() Maar zoals gezegd, gelukkig verschillen smaken, anders reed iedereen hetzelfde rond ![]() Ga hem idd eerst als vr6 keuren. Als hij op kenteken staat wacht ik tot het blok het begeeft om er een gereviseerd vr6 blok in te leggen. Dit is dan 2 uurtjes werk. Dan zal ook de turbo er pas bijkomen. Hoop dat ik voldoende heb aan een cvo en niet de hele rdw keuring met doen om hem op kenteken te krijgen!
|
||||
|
||||
![]() ik ben voor de voor fase.. zo te zien had je toen ook meer succes met de vrouwen..
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
whahaha,prachtig....
|
|||
|
|||
![]() haha.. nouu... dan heb ik nog een foto :
![]() ![]() nog dezelfde mening? :P voorbeeld trouwens hoe hij er straks weer bijstaat (op de velgen na) ![]()
|
||||
|
||||
![]() Kan het zo zijn dat ik de auto tegen kwam? Auto stond op een zwarte mercedes auto-ambulance?
![]() Mooi project, keer wat anders dan een vw.. Succes met de herkeuring bij de RDW
|
||||
|
||||
![]() Àndermans vrouw tegen je auto aan laten leunen zegt meer negatiefs dan positiefs over je liefdesleven.
![]()
|
|||
|
|||
![]() Die bovenste van de laatste fotos was mijn vriendin
![]() Als het goed is ben je hem niet tegengekomen.. Hij staat nog zonder pomp in de loods. Of hij is gejat ![]()