|
|||
|
|||
Ff bellen van te voren he, we moeten ook nog naar Culle.
|
|
|||
|
|||
We zijn weer wat verder.
Dingen die van de week en afgelopen week gedaan zijn: * Koppelingkabel ligt erin * Gaskabel ook * Kabelbomen liggen erin en zijn aangesloten * Radiateur is geplaatst * Schakelmechanisme zit op zen plek. Het enige wat er nog te doen staat is de uitlaat op maat maken en de brandstofpompen aansluiten. We hopen hem zaterdag te starten! |
|
||||
|
||||
Quote:
Veel succes met starten !! Ben je me toch nog voor Ga je toevallig as zondag naar Asten naar de VW meet?
|
|||
|
|||
Quote:
Nope, Volksdub ben ik wel! Daar staan men broertje (joentje) en Culle voor Stroeve Motorsport, als de Jetta klaar is staat die ook bij de stand. |
|
||||
|
||||
Dan ben ik op vakantie, dus da wordt hem ook nie...
Maar komt vast nog wel goed. 26 september in Oss, altijd een vette meeting Ik denk dat ik dit weekend of anders volgend weekend de Caddy ook voor het eerst ga aanzwengelen ! We houden mekaar op de hoogte, startze
|
||||
|
||||
Quote:
kom zaterdag ochtend wel ff langs neem de wielen gelijk dan wel mit |
|
|||
|
|||
Niet alleen de Jetta staat er netjes bij, ook je daily mag er wezen!
Zal dadelijk wel als de brandweer gaan de Jetta!
|
|||
|
|||
Ff weer een update, de velgjes zijn ook klaar.
Merk heb ik geen idee van, er staat binnenin Des Appln Peno made in Austria. Maten zijn 15X7 et 35 Zijn in matzwart met crackelfinish gespoten. Morgen eronder en dan gaan we starten! |
|
||||
|
||||
Hoe staat het met de jetta Dennis..?
Al mee gereden en de velgen al gemonteerd..? Klaar voor next week en mee naar mivw...? |
|
|||
|
|||
He Hendrik! haha
Ik ga met de Golf naar mivw! Jetta staat op een lager pitje... |
|
||||
|
||||
Mooi project dit.
Die Johan op de foto moet je ff de groeten van me doen, ik heb een paar jaar met hem gevaren (Hr Ms Johan de Witt en de Hr Ms Heemskerck) Lars
|
|||
|
|||
Zal ik doen Lars!
Die johan is men Zwager! |
|
||||
|
||||
Quote:
Heb jij weer... Back on topic
|
||||
|
||||
Kan het kloppen dat ik die beige Golf 2 wel eens heb zien staan in Vledderveen?
|
||||
|
||||
Morgen de remmerij eronder.........
|
|
||||
|
||||
kom morgenvroeg ook eem koekeloeren moet tog noar jeffrey
|
|
|||
|
|||
Sexy sexy rides heur Dennis. Moeten binnenkort maar weer eem stom zeuren bij de macdrek (Y)
|