|
|||
|
|||
ziet er erg goed uit weer een dikke corrie er bij
valt mij niet tegen trouwens de harten in de keur van de auto. |
|
|||
|
|||
Dikke coraddo!
|
|
||||
|
||||
Thijs had me gevraagd om de foto's van de update te posten.
Dus bij deze: Eerste leidingen en kabels zijn vandaag al gelegd, maandag gaan we weer verder Voor de kenners, het is een airride set van GAS
'85 VW golf 1 cabrio 1.8 16v webers '92 VW golf III vr6 2.8 (verkocht) '89 VW corrado 1.8 G60(verkocht) '85 VW Jetta II CL 1.3 '79 VW Golf 1 1.3 GL '85 VW Jetta II GL 1.3 '99 VW Bora Variant 1.9 TDI |
|
||||
|
||||
Super!
|
||||
|
||||
Gaaf, ben benieuwd hoe dat rijdt
|
||||
|
||||
Quote:
thanx man ja et was even twijfelen want vond het zelf ook wel gewaagd maar het resultaat mag er zijn al zeg ik het zelf @vains en breadfan: jazekerz super en ben ook echt benieuwd hoe het rijd of het die 1000km rijden waard is geweest om op te halen nog even kijken voor een compressor en dan kan alles aangesloten worden de leidingen en electra liggen inmiddels al @ tczl thanx voor de update man en voor de hulp Last edited by thijstheunissen : 08-05-2010 at 23:28. |
|
||||
|
||||
zow nog even een update maar dan niet echt betrekking tot de corrado want ben deze week naar spanje geweest en weer wat leuke dingen geshopt zoals deze pins:
deze mogen allemaal op 1 vw logo na weg voor een zacht prijsje en nog wat moois zien hangen in een airbrushzaak: |
|
||||
|
||||
erg gave rado hoor!!
|
||||
|
||||
waar blijven die foto's
|
||||
|
||||
Ik heb hem al gezien ziet er erg netjes uit!
|
||||
|
||||
Nicht tief parken, aber tief fahren ist die kunst..! Gr Ronnie
|
||||
|
||||
Quote:
Ganz richtig Na een hele hoop gezeik dit weekend van lekkende koppelingen en lekkende luchtbalgen is het allemaal goed gekomen gelukkig Nu even een ritje maken naar eindhoven en dan zal ik mijn best doen om wat foto's te plaatsen |
|
||||
|
||||
Het was dus nog gelukt om de doppen van de velgen af te krijgen?
Ben benieuwd naar de foto's. |
|
||||
|
||||
Quote:
Daar moet je stickers van laten maken!
|
||||
|
||||
Ja ik heb die spreuk gelezen op een wagen in Worthersee, ik vond hem hier wel passen.
Gr Ronnie
|
||||
|
||||
Nou ben weer veilig thuis gekomen van eindhoven, want het is toch altijd even spannend als je iets helemaal nieuw gemonteerd hebt
Helaas nog even geen foto's kunnen maken vanwege die regen:S dalijk misschien even snel schieten @svennie ik heb de logo's doorgeslagen met een priem om daarna de kapjes eruit te wippen. Nu heb ik de rubbers behoorlijk kleiner gemaakt. @vains Ik moet zeggen tot nu toe rijd het heerlijk en weinig problemen Nu alleen nog eens gaan kijken op welke druk het laagste gereden kan worden |
|
||||
|
||||
Mooie Corrado, keep up the good work!
|
|
||||
|
||||
update update voor alle fotogeile mensen
|