|
||||
|
||||
Ja vooral in zo'n dorpje als hier verwacht je het niet. Ben aan het sparen voor een project auto, maar die komt dus fijn achter slot en grendel. Als ik dichtbij een garage voor deze vindt komt die ook fijn in de garage.
|
|
|||
|
|||
Quote:
o ok wou net een setje bij www.usligts.nl of hoe heet hij. bestellen maar dat doen we dan maar niet. geen zin dat mijn auto afvikt |
|
||||
|
||||
ik zeg niet dat je auto erom affikt,vind ze zelf alleen erg warm worden.
rijden inmiddels een honderdtal auto's met melvins systeen rond en nog geen 1 afgefikt dus... ik heb alleen alles liggen om zelf een systeem te maken wat ik langs de straat ook weer ori kan maken,voor als de sterke arm wat te janken heeft
|
|||
|
|||
Mooie golf man en leuk dat je hem zo origineel als mogelijk houd ziet er echt super uit auto, velgen en verlaging.
Groetjes ron |
|
|||
|
|||
Mooi klote van de inbraak ja, gebeurt steeds vaker
|
|||
|
|||
Quote:
ga ik dat ook toch voor de zekerheid ff zelf maken, lijkt me veiliger |
|
||||
|
||||
Quote:
Ze worden idd goed heet, maar ik heb met tywraps die dingen zo gehangen dat ze echt nergens aan kunnen komen. Ik de dingen er eenmaal in en vindt het prima zo. Service van Melvin is ook echt goed, dus voor die paar euro.. |
|
||||
|
||||
Quote:
Dankje, jij komt ook uit de buurt zo te zien Orgineel is idd wel iets wat bij mij hoog in vaandel staat |
|
||||
|
||||
Quote:
Helaas wel, ook als je op tv ziet hoe makkelijk ze een auto open hebben. Zelfs nieuwe wagens stelt niks voor, dan schrik je toch effe. |
|
|||
|
|||
ja, uit limburg komt toch veel moois zo te zien daar hoort deze gol;f toch zeker bij.
Groetjes ron. ps. zondag ook in Well??? |
|
||||
|
||||
Quote:
Thanks for the compliment Staat op de planning om naar Well te gaan, moet wel nog wat mensen meekrijgen |
|
|||
|
|||
van hieruit gaan we ook zondag, wij komen langs roermond als het goed is rij maar mee zou ik zeggen.
Groetjes ron |
|
||||
|
||||
Vandaag toch naar Volksdub gegaan. Heenreis was wel spannend met een TomTom die de weg kwijt was, weinig tijd bla bla. Uiteindelijk samen met Ron in Well aangekomen. Ik kwam daar een vriend van me tegen dus daar maar mee gaan babbelen, uiteindelijk Ron en zijn vriend verloren en toen ze vertrokken nog even mee gebabbeld.
Heb echt veel nette wagens gezien, mijn smaak kwa auto's was goed vertegenwoordigd ! Heb ook een aantal foto's gemaakt, heb ze snel snel gemaakt tussen het lopen door. Als iemand nog foto's heeft zie ik ze heel graag tegenmoet ! |
|
||||
|
||||
Gisteren naar MIVW geweest samen met Erik en Rob. Erik zijn golf 1 lag aardig laag, zodat er 3x vonken onder de wagen uitkwamen Uiteindelijk het terrein gevonden en is onderstaande foto genomen (thanks hiervoor !). Volgens mij heb ik wel weer de uitlaatrubbers kapot gereden, hoorde af en toe weer wat klapperen, de vorige keer bleek dat dus de uitlaat te zijn.
Heb ook nog een filmpje gemaakt, als er belang bij is kan ik die wel posten. |
|
||||
|
||||
voor mag die nog wel wat zakken eigenlijk, lijkt net of hij een beetje in de kont hangt, maar wel een heel mooie wagen man.
Gr Ronnie
|
||||
|
||||
Quote:
Dankje, lijkt idd zo op die foto maar is gelukkig niet zo |
|
||||
|
||||
Ja was me het reisje wel gisteren,
Als je nog eens naar een meeting gaat en interesse hebt samen te rijden laat maar horen. Kun je me trouwens nog een PM sturen met wat jij ook al weer op jouw kunststof spoot? Erik. |
|
||||
|
||||
Quote:
Jazeker, volgende meeting gaan we zeker weer samen was echt super gezellig Kan met jullie uren blijven praten op een meeting volgens mij |
|
||||
|
||||
Mooi, ik vond het ook zeker gezellig,
Ik ben de vorige 2 meetings helemaal alleen gegaan en de meetings ervoor samen met Dennis. Dusja dan is het wel een verschil als je met meer mensen gaat. Erik. |
|
||||
|
||||
Nog paar foto's van Vag-Fest ontvangen. Helaas staat de Golf 2 op een klein pitje, heb een Golf 1 waar de nodige uren ingaan. De Golf 2 wordt nu dus ook als daily gebruikt en zal binnenkort weer op orginele wielen rond rijden.
|