|
||||
|
||||
Zal je idd maar gebeuren, succes ermee.
Stond deze golf toevallig ook niet tekoop? (edit: na even zoeken zie ik dat dit zo is) Hoop dat je er nu meer aan over houd als dat je hem gewoon verkocht had
- VW Golf II '89 ex 16v > 20vt k04 - Audi A3 8p '04 1.9 TDI - Seat Arosa S '03 1.4 - VW Caddy 3k '10 1.9 TDI http://www.krasendeukservice.nl Last edited by VolkswagenRacing : 15-03-2010 at 10:17. |
|
||||
|
||||
Sodeju! Lees net een stukje op waldnet, zag de contouren van een Golf 3... schrok me dood!
Dit is toch wel schrikken zeg... sterkte toegewenst! |
|
|||
|
|||
klote man,
sterkte! |
|
|||
|
|||
Dit is echt klote dit wens je niemand toe al je werk en geld in rook op.
Hopelijk is het goed verzekerd maar dat is toch altijd maar een doekje voor het bloeden in mijn ogen. zou er niet naar kunnen kijken als dit ooit gebeurd. Sterkte Henk
|
|||
|
|||
Ben sprakeloos Henk, ik weet niet wat ik moet zeggen, sterkte toegewenst met het verlies.
Patrick. |
|
||||
|
||||
Minne bak.
|
||||
|
||||
Dikke ellende Henk !!
Sterkte de komende tijd !!
|
||||
|
||||
sterkte!
|
||||
|
||||
Bedankt voor jullie fijne reacties en sterkte toewensingen.... Bij sommigen personen (geldt niet hier dit forum hoor) gaan er al overal weer verhalen rond... Iedereen mag zijn bedenkingen hebben of er iets van zeggen wat ze er van vinden. Bij een onbekende buurman die niet actief is op internet of op een forum zal dit niet ter sprake zijn gekomen, maar doordat je een naam hebt wordt er al snel anders overgedacht. Ik wil deze personen als ze in dezelfde situatie staan wel eens zien handelen wat je in 1e instantie zou doen als je staat te trillen op je benen en tranen in je ogen van je wang af rollen om er alles aan te doen. Als mijn loods waar de wagen staat 25m bij 30m en 15 tot 20 autos in staan geparkeerd, zorg je er eerst wel voor de de loods niet uitbrand met de zolder waar hij onder stond. Hier aan vast zitten nog kantorencomplexen en een witgoed bedrijf met opslag. Mede door mijn snelle en goede handelingen kreeg ik een schouderklopje van de brandweer dat ik goed heb gehandeld,want anders was opsoluut het gebouw ook uitgebrand. Eerst moesten de andere wagens die er voor stonden verplaats worden voordat de golf naar buiten gerold kon worden. En heb zelf met de brandslag die aanwezig is een poging gegdaan om te blussen.... Daarnaast is er dag en nacht camera-opname binnen en buiten het gebouw, dus al zou er met opzet brandstichting worden gedaan en worden ingebroken staat het altijd op camera! Vamorgen al vroeg doordat ik geen oog dicht heb gedaan,de Golf met een Heftruck op een andere plek gezet en alles schoongemaakt. Bij daglicht is de schade echt goed te zien en op fotos zie je de achterkant nog in redelijke staat, maar schijn bedriegt en is helemaal warm geweest en verblakerd zowel binnen als buitenzijde. Daarna de verrzekering gebeld en moet vanmiddag afspraak maken met schade taxateur om morgen langs te komen. Afwachten dus hoe het zal aflopen. Hierbij laat ik het voor eerst.... Last edited by henkwassenaar : 15-03-2010 at 13:27. |
|
|||
|
|||
zo dis echt mooi klote! Echt sterkte ermee. En hopen dat het qua financien iig aardig geregeld kan worden!
En wat ze ook van je mogen denken. Denk vooral dat dat mensen met jaloezie zijn die dat denken. En dan nog. Dit wens je je ergste vijand nog niet toe! Sterkte! |
|
||||
|
||||
denk dat je een copy paste van een ander forum hebt gepakt, want hier steekt iedereen je een hart onder de riem..
succes kerel
|
||||
|
||||
Sterkte kerel, dit zijn echt geen mooie dingen om mee te maken.
Lijkt me tevens een vreselijk gevoel als je eigen auto in brand staat en je dan moet gaan lopen k*tten om andere auto's te verplaatsen en je auto naar buiten moet duwen, terwijl deze voor je eigen ogen uitbrandt.
|
||||
|
||||
damn,dat is niet mis
sterkte!
|
||||
|
||||
mozes, dat zuigt.
Sterkte ermee! |
|
||||
|
||||
Quote:
Dankje klopt maar bij deze.... Bij sommigen personen (geldt niet hier dit forum hoor) gaan er al overal weer verhalen rond... |
|
|||
|
|||
ik lees het net maar das geen goed nieuws kerel
hier ben je mooi klaar mee dan ik zou zeggen sterkte ermee, zo kom je raar van je spul af mvg ron |
|
||||
|
||||
Gecondoleerd, sterkte met t verlies!
|
||||
|
||||
Sterkte! Ik hoop dat je dat er nog goed uitkomt met de verzekering!
|
|
||||
|
||||
Dit doet al pijn als je de fotos bekijkt, laat staan wat dit bij Henk doet.
ik wens je veel sterkte met dit groot verlies! hoop dat je het met de verzekering goed geregeld krijgt. ik zorg goed voor je ex-VR6. greetz Bekir |
|
||||
|
||||
Quote:
Daar heb je niks mee te schaften, lekker laten gaan. Je bent niemand verantwoording verschuldigd |