|
|||
|
|||
Als ik een Golf 2 had gehad wel ja Maar ik heb een jetta 2... Nou vraag ik me af welke maat gaten er in mn "hoedenplank" zitten, waren die nou rond of ovaal? en welke maat..
Toch eens even nakijken... |
|
|||
|
|||
In de hoedenplank van mijn Jetta gingen 13cm speakers, maar ik zou het voor de zekerheid nog even nameten, misschien dat de gaten bij mij ooit zijn vergroot..
|
|||
|
|||
pfff 13cm maar? Daar komt toch geen fatsoenlijk geluid uit :s Ik wil ovaaltjes kwijt..
Maar eens hobby'en dan :P |
|
||||
|
||||
Quote:
Dan mag je mijn 13cm composet even beluisteren , dan praat je vast anders Ovaaltjes is zoooooo 1995..........
|
|||
|
|||
Infinity Kappa 32.9cf 87 mm
Beste speakers die er zijn in dat formaat, naar mijn weten en horen. Klinken beter dan de meeste 100 mm speakers die ik gehoord heb. |
|
||||
|
||||
doe ff zo als mij ff dash eruit gat zagen met gatenboor van 10 cm (houten plaatje onder maken anders kun je de boor niet houden) hierin heb ik de orginele tweeters geplaatst van een golf 3 en in de deuren orgineel 13cm erin met orginele afdekkapjes. daarnaast de orginel kbb van een golf 3 toegepast.
|
||||
|
||||
Quote:
true! Die heb ik ook in mn vorige auto gehad, dingen klonken top! ik heb er nu deze inzitten sinds dit weekend: http://www.caradio.nl/artikel.php?page=details&id=1582 Debiel grote magneetafschermer erop, dus ze passen echt nauwelijks, maar klinken 10x beter als de rommel in de hoedenplank Maja niet zeuren voor 29 eurootjes. |
|
||||
|
||||
ik heb er JBL gto326e speakers inzitte, deze klinke egt super.
heb ze nu op het highpass filter van mun versterker aangesloten en nou knalle ze egt
|
||||
|
||||
Ik heb vandaag de eerder genoemde Grundig speakers toch maar eens in het dashboard gezet. Geluid is toch wel een heel stuk beter dan het was!
Maar, de oude speakertjes zaten met speciale beugeltjes vastgeklemd, bij de nieuwe lukt me dat niet. Daar zitten schroefjes en klemmetjes bij, maar doordat de werkbare ruimte extreem klein is en de magneet best sterk blijft het klemmetje niet op z'n plek zitten De speakers zitten nu dan ook los in het gat. Op zich kunnen ze geen kant op, maar het kan wel gaan resoneren, denk ik. Hoe hebben jullie dat gedaan?