|
||||
|
||||
Viel me ook op dat er veel auto's zo vies waren
|
|
||||
|
||||
En nog een paar..
De grootste rommelbak wat er was op de meeting.. Verschillende deuren, primerplastic bumpers, wielen geen klokken maar wel een prijs hahahaha.. Dikke 13ers Mitta was er ook. Jongens bedankt !!! Gr Ronnie
|
||||
|
||||
Quote:
Niet die van mij hahaha.
|
||||
|
||||
Quote:
en die van mij |
|
||||
|
||||
Quote:
Ik was er idd ook Thnx voor de foto!
|
||||
|
||||
Quote:
Jij ook... Gr Ronnie
|
||||
|
||||
Maar had zeker best gesneeuwd vannacht in de buurt van deurningen? Ook die vrachtwagens erachter hingen grote klonten sneeuw aan.
|
|
||||
|
||||
En nog vergeten een volksforum sticker mee te nemen...
Instagram/AndreBusser Last edited by a.busser : 07-03-2010 at 19:40. |
|
||||
|
||||
Super weer gehad vooral veel zon de hele dag en weinig (ijs)koude wind.
Goeie opkomst zoals altijd jammer dat velen al rond de middag uren weggaan. Toffe meeting goeie sfeer en de prijzen waren erg leuk gedaan. Goed georganiseerd zo, toppie ! Helaas geen foto's want de batterij was leeg na 1 foto, helemaal vergeten op te laden.
|
||||
|
||||
zo... net de auto`s maar weer op stal gezet!
ze hebben zich netjes gedragen onderweg. egon alvast bedankt voor het besturen van de derde auto heerlijk weer, heerlijke auto`s! op de heenweg zei ik nog tegen ronnie over de radio dat het kriebelde, nou, het kriebeld naar meer! heerlijk genoten vandaag en erg mooi om te zien dat er toch veel liefhebbers zijn van oude auto`s! Alberto, bedankt voor de mooie plaats en fijn je ook eens gesproken te hebben volgendjaar zeker weer van de partij! ik heb genoten en aan de foto`s te zien jullie ook groet frank ps, egon, het is waar wat ze zeggen, op de foto ziet alles er beter uit dan in het echt lol je weet wie het zegt hè
|
||||
|
||||
Quote:
Dat is mijn klantvriendelijke look
|
||||
|
||||
check of je auto er tussen staat?
Hallo ik heb een paar Foto`s voor jullie.
check of je auto er tussen staat? Ps het was wel Gezellig. Groetjes Fai VR6 Sharan ] EN veel meer die staan op de http://www.volksforum.com/albums Groetjes Fai VR6 Sharan Last edited by VR6 Sharan : 07-03-2010 at 21:23. |
|
||||
|
||||
Net terug van de eerste meeting van dit jaar.
Ondanks de soms koude wind was het in het zonnetje best lekker. Het was vond ik wel jammer, dat de club plaatsen een beetje afgelegen laggen. Maar dat mag de pret niet drukken. Verder zoals we gewend zijn van Vw Speed een goed georganiseerde meeting. Hier wat foto's van mijn kant. De rest volgt zsm op ons fotoalbum. |
|
||||
|
||||
van wie is die grijze T2b? had een diesel,, en leek behoorlijk rap
|
||||
|
||||
klonk als een MTdi idd,stond ernaast toen ie het terrein afdraaide...
|
||||
|
||||
@vr6sharan: staan heel wat kruisjes
|
|||
|
|||
Quote:
Ik denk een turbodiesel, staat in ieder geval als 1600 op kenteken.
-Golf C Mk1 1.5JB automaat LA5D -> 16v ITB (Project) -Golf Mk1 Cabrio 1.6 GTD (ori GTI) LA7Y (Project) SOLD -Mercedes W124 E320 Turbo Surfblau (Project) -Mercedes W201 2.0D '92 Brilliant Silber AMG/STT Turbokit (Daily) -Mercedes W201 2.3-16V '85 |
|
||||
|
||||
Zondag 7 maart naar Deurningen gereden alwaar VW speed hun midwintermeeting hadden.
Goede locatie,stralend zonnetje en mooie auto's zorgen voor een leuke dag. De hamburgers bij frans op de bult smaakten ook erg goed. Hieronder een kleine fotoimpressie. Meer foto's staan op onderstaande link. www.vwteampg.nl Mvg VWteamPG crew |
|
||||
|
||||
die grijs/witte T2B is van Walter
geen lid op het forum volgens mij.. wel een aircooled-folks blogger blok is volgens mij een turbodiesel uit een T3?! Last edited by sixpack : 07-03-2010 at 21:12. |
|
|||
|
|||
Leuke meeting, de sfeer komt er weer aardig in!
Frans had goed gezorgt voor het eten aan de overkant. Jammer van de afgelegen plek voor de clubs, volgende keer gewoon op het grote plein parkeren dus Mooie en vooral nieuwe auto's gezien.. Altijd leuk