|
||||
|
||||
Sorry het ligt een beetje stil ivm andere zaken. Ik heb toch golf 3 handremkabels genomen. Ik heb de hevels welke op de remklauwen zitten gebruikt vd golf 3 remklauwen. Nog steeds geen tijd gehad om de leidingen etc te monteren en dan zal voorlopig ook niet lukken denk ik ivm vakantie en trouwplannen.....
|
|
||||
|
||||
Ik heb tijd gevonden om de boel 'af' te maken. Ik heb dus de Passat remslangen aangesloten aan de orginele remleidingen en past heel netjes. Golf 3 handremkabels gebruikt, de bevestigingen/hevels vd orginele remklauwen passen zo op de S3 klauwen.
Dus bij deze is dit projectje afgerond. |
|
||||
|
||||
Nice!
wat voor remmen heb je aan de voorkant dan, neem aan dat dat nog wel een maat groter is?
|
||||
|
||||
ik vind het wel kleine klauwen tov van de schijven ziet er wel goed uit
was van een transporter ook geen optie?
|
||||
|
||||
Voorop heb ik 312mm Audi TT schijven met Porsche remklauwen
|
|
|||
|
|||
Ziet er maar weer netjes uit, Erdem
Wel een stoer gezicht dat je achter ook geventi schijven hebt |
|
||||
|
||||
ziet er goed uit
wat is dat voor een schroefset dan?
|
||||
|
||||
FK silverline X als ik het me goed kan herinneren. RVS demperhuizen, Koni binnenwerk met hardheidverstelling.
|
|
||||
|
||||
Heel mooi Erdem!
|
||||
|
||||
goed bezig
|
|
|||
|
|||
Dit ziet er erg netjes uit allemaal,
Maar ik vraag mezelf af, moet je eigenlijk als je zo andere remmen/remklauwen monteert ook iets veranderen aan de hoofdremcilinder ?
|
||||
|
||||
hier zit al een grote op denk ik en anders die van een vr6 nemen ofzo of nog mooier voor een cleane look van een audi 200 past ook bijna overal op
ik wil nog eens kijken of die van een transporter niet passen is wel dezelfde steek kunnen ook geventileerd en dubbel op achter
|
|||
|
|||
Hoofdremcilinder is groot genoeg, zo veel meer remdruk is niet nodig voor de achterzijde..
De upgrade is meer optisch dan echt remtechnisch noodzakelijk... |
|
||||
|
||||
Transporter heeft 5x112 dit is 5x100. Heb de remmenombouw grotendeels gedaan voor het optische. Hoofdremcilinder zal van een golf 4 worden
|
|
||||
|
||||
eens even van onder het stof halen...
Eerst en vooral bedankt voor de mooie how-to. Met mijn 10 woorden Duits die ik ken red ik het echter niet op deze websites... Kan iemand mss eens even achterhalen als het ook mogelijk is om zo'n setje te bouwen met steek 4 x 100 & welke delen dan anders moeten?
|
||||
|
||||
Ja, dat kan, dat is volgens mij in dit topic al aangegeven. En anders in de Technische Verslagen afdeling van het forum.
|
|
||||
|
||||
Quote:
Kan het waarschijnlijk gewoon niet vinden in je uitleg maar wat is de hart op hart maat van die vier gaatjes in je achterbrug waarop je alles moet bevestigen? groeten, roy
|
|||
|
|||
Quote:
-Afstand tussen de bovenste gaten 5cm -Afstand tussen onderste gaten 3cm -Afstand tussen bovenste en onderste gaten 5cm (niet kruislings gemeten) |
|
||||
|
||||
Quote:
Dank U wel
|
|||
|
|||
Quote:
is er geen how to daar over? en kan ik het op me golf 3 1.6 bouwen en wil gewoon trommelrem achter kan dat ook haha want wil zo goedkoop mogelijk veranderen heb op me werk wat sloop golfjes en polos staan waar ik het zo vanaf kan schroeven |