|
||||
|
||||
Netjes hoor, maare, een klein schroevedraaiertje, een klein tikje vanaf de achterzijde en het glaasje lagij mij in 4 kleine stukjes, lampje op de kop de stukjes er uit rammelen en klaar, ik begrijp dat het in mijn geval meer geluk als wijsheid was....
|
|
||||
|
||||
Quote:
Ja, soms zit het inderdaad mee ,maar bij de mijne lagen de oranje glazen al los evenals de glaasjes die daar weer voor zitten ,er zit nu alleen nog het kunstof buitenglas voor , en als het allemaal los zit kun je het stuktikken met een schroevendraaier wel vergeten ,dan word het breken slijpen en dremelen geblazen , maar dat valt allemaal onder de naam;hobby
|
||||
|
||||
Quote:
en heb je er oranje lampjes ingedaan? komt dan de oranje gloed niet terug? ben van de week ook ff bezig geweest, en heb de glaasjes eruit en er oranje lampen ingedaan, maar door de refelctie heb je weer een oranje gloed
|
||||
|
||||
Ik heb er geen oranje weer in gedaan ,maar gewoon 'witte' lampen.
Ik heb ook wel 2 setjes liggen van die 'chroom' lampen ,die pas oranje opschijnen als ze aangaan , maar dan heb je nog die oranje gloed als de stadslichten aanstaan . En volgens de apk regels mogen ze wit knipperen aan devoorzijde , dus bij de apk is het geen probleem . En ik heb nogal een hekel aan (zichtbaar) oranje
|
|||
|
|||
Quote:
en dat op koninginedag |
|
||||
|
||||
Quote:
Ben nu eenmaal niet zo voor oranje (de kleur dan he ) Sinds vorige week zitten de 17 incher's van de zwarte er onder . De andere wieln worden nog gespoten in autolak ,en er moet dus nog 1 nieuwe band omheen . Vanavond nog snel even wat foto's geschoten En ja ,ik heb m vanmiddag ook nog even lichtjes gepoetst
|
|||
|
|||
de variant staat er netjes bij kerel!
Quote:
dan ben je vast geen dubclub fan
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
Met dit ,
en wat uurtjes werk krijg je dit resultaat ........... afgewekt met een laagje Nxt 2,0 van mequiars , een spiegelglad resultaat .........
|
||||
|
||||
Ouwe poets-fetisjist Mooi werk hoor...
|
||||
|
||||
Jij poetst je auto's echt bijna net zo vaak als je tanden . Ziet er weer keurig uit wytze!
|
|||
|
|||
Sjut er wer kreas ut wytze...
Maar wat is jou ervaring over de duurzaamheid van die NXT 2.0? Prachtige look, maar na een week of 2 al bijna geen beading meer en na een maand kun je wel weer. Top nu de nxt 2.0 af met een laag Colonite... (zit er iets langer op nu 1.5 maand) |
|
|||
|
|||
op die auto's ziit zo veel mequiars die gaan wel 6 jaar mee
|
|
||||
|
||||
Quote:
Hier ben ik het wel mee eens, is ook mijn ervaring. Na 2 a 3 weken is het "gladde" er zeker af! |
|
||||
|
||||
En in vergelijking met de 1.0 versie dan? beter of slechter?
gr. Berend. |
|
||||
|
||||
Zolang je de waslaag goed aanbrengt , dus op een goed voorbehandelde ondergrond .Dus eerst goed de auto wassen !
Dwz een mooi schone laklaag hebt verkregen, voorbehandeld met een klei ( ) of een cleaner (met vale lakken ),of een polish(om de lak goed voor te behandelen ) ,zodat de laklaag goed schoon is en de was zich er goed op vast kan hechten . En dan de waslaag onderhouden met een goed bijpassend autowasmiddel , dus bij de Mequiars Nxt 2.0 dus ook de bijbehorende autoshampoo gebruiken ! En niet bij de 1e de beste wasbeer/wasmol of weet ik wat voor carwash de zeep gebruiken die daar uit het apparaat komt ,dus ook niet die eruit de borstel komt !!!!!!! Want deze soorten zeep die daar word gebruikt bevat een deel ontvetter ,en dat haalt de waslaag gewoon van de auto , ook de bumperbeschermingsproducten gaan ermee af!!! Ik heb het nu een paar keer getest , en dat was het duidelijkst te zien de rode jetta , die was heel mooi rood ,en bleef ook heel mooi de diepe glans behouden , totdat ik de auto eens had gewassen bij een carwash ,gewoon in de wasbox ,even snel om het zout eraf te spoelen met de schuim en zeep die daar uit de apparatuur kwam .............. Ik kon de dag erop de hele auto weer doen , hij zat vol vegen en doffe plekken , en je kon gewoon voelen dat de hele waslaag er op sommige plekken eraf was gegaan Dus ik spoel de auto er alleen afmet de Wax en glansdroger , maar gebruik de zeep producten niet meer , die zijn mij veel te agressief . Ik neem zelf mijn emmertje water mee en de spons met de Nxt autoshampoo , dan blijft de werking van de was véél langer mooi!! Zoals al vaker gezegt , als je de producten gebruikt zoals het is aangegeven is het systeem erg goed , maar wijk er niet teveel van af , vooral met agressievere zepen zoals in de wasboxen ,daar zit heel vaak een ontvetter is !
Last edited by jettaracing : 24-05-2010 at 17:32. |
|
||||
|
||||
Edit, antwoord is reeds gegeven
|
|
||||
|
||||
Quote:
Quote:
|
||||
|
||||
Meteen maar even een fles ophalen van de week.
Sta elke week bij de wasmoll met een "aktief schuim" programma. Nooit geweten dat die mijn NXT was aan het opvreten was:p |
|
||||
|
||||
Da's wel een goeie beschrijving die je daar geeft Wytze, nog nooit zo bij nagedacht eigenlijk.
Zo'n kleibehandeling is wel erg effectief ja, wordt de lak echt eng glad van!