|
||||
|
||||
Quote:
Nee man, heb het thuis al lange tijd ontzettend druk met andere dingen (vrouw werkt ook bijna full-time ) dus het blijft er allemaal wat bij. Zijn nog wat kleinigheidjes eigenlijk wat even klaar moet, dus mocht er nog tijd vrijkomen en ik kan nog een emmertje "zin" vinden dan lukt het misschien ook nog wel eens (want omtrent 12 Sept. loopt de schorsing ook af nl). Nou ja we zien wel. @Theo: Logo's inmiddels in Leeuwarden bij je gekocht Groeten Fred
|
|||
|
|||
zeker aanwezig pontje over als dat lukt?! en ik ben in heerde ;-]
|
|
||||
|
||||
Quote:
Die zou ik maar niet nemen, ben er vorig jaar met de daily overgekomen en dat ging wel, maar met een lage auto is die niet te adviseren.
|
||||
|
||||
We hebben vanaf nu een site waar we vanalles bekend maken en waar je alle info kunt krijgen die je nodig hebt..... en zullen op de site steeds meer info zetten... Zodra er weer nieuwe info opstaat maken we dat ook bekend op de verschillende forums.... Voor meer info.......
|
|||
|
|||
Very Nice Flyer ..ik ben zeker weer aanwezig,is en blijft 1 van mijn favourite Meetssss..
|
|
||||
|
||||
update op het blog geweest......
|
||||
|
||||
Ziet er weer goed uit allemaal, wij zijn ook van de partij zoals het nu naar staat.
Pontje zou ik maar vermijden met een lage auto
|
||||
|
||||
Maar die pont in Wijhe... is best wel te doen hoor... gewoon even aangeven dat je lage auto hebt.. dan komt ie de volgende ronde gewoon mooi hoorg te liggen hoor.. had ik met men golf 3 ook altijd....
en anders via Zwolle... kost je een 15 min extra
|
||||
|
||||
Quote:
Ok, dan hadden wij toevallig pech toen waarschijnlijk.... ...was met de Polo Fun....dus hij had nog wel een half meter stijler gekunt
|
||||
|
||||
zowat een thuiswedstrijd voor mij,... ik probeer er bij te zijn met de golf!
|
|
|||
|
|||
Hans .....? niks vergeten ?
|
|
||||
|
||||
Quote:
maak je niet druk kerel!! ook dit jaar weer gehaktballen in overvloed....!!
|
||||
|
||||
ook aanwezig ! hopen dat de golf weer optimaal loopt
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
ben ook zeker van de partij!!! bij mij om de hoek maar hellaas zonder de golf of hij moet mee op de ambulance
|
|
|||
|
|||
heb er zin in , word vast weer een gezellig dagje Heerde
VF stand dit jaar wel aanwezig ? |
|
||||
|
||||
ben er ook weer bij, wordt weer een feest!
Golf5 1.9 TDI (daily) Golf4 1.9 SDI (verkocht) Polo 1.9 SDI (verkocht) Golf1 Mk1 GTD Project(sleeping) '83 LO41 Golf1 Mk1 GTI Project(sleeping) '83 marsrood LA3A Scirocco 1.6 (verkocht) Polo 1.0 (verkocht) |
|
||||
|
||||
Ja, begin al zin te krijgen aan die gehaktballen.
also known as L(ittle) R(ed) R(ooster) Last edited by LRR : 19-08-2010 at 12:34. |
|
|||
|
|||
ik kom ook zeker ff langs
|
|
||||
|
||||
en weer een leuke update op het blog........
komt steeds dichterbij.......