![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
dat is verassing !! je zult gewoon moeten langs komen !!!
|
||||
|
||||
![]() maak je maar geen zorgen, ik ben aanwezig!
Is de dag voor mijn verjaardag, dus kom wel met een gezellig groepje mensen ![]()
'85 VW golf 1 cabrio 1.8 16v webers '92 VW golf III vr6 2.8 (verkocht) '89 VW corrado 1.8 G60(verkocht) '85 VW Jetta II CL 1.3 '79 VW Golf 1 1.3 GL '85 VW Jetta II GL 1.3 '99 VW Bora Variant 1.9 TDI |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Word onze beunhaas eindelijk eens volwassen ![]() Maar tog kan ik je nog steeds kloten op het terras met je leeftijd haha ![]() Zoieso zijn we aanwezig met : Daimy's corrie Thijs's corrie Mike's mk3 gti Tom's Caddy oldskool Mijn Oldskool mk3 Etc...... ![]() ![]()
|
|||
|
|||
![]() Aanwezig met de cabbie
|
|
||||
|
||||
![]() Nog een weekje!
![]()
'85 VW golf 1 cabrio 1.8 16v webers '92 VW golf III vr6 2.8 (verkocht) '89 VW corrado 1.8 G60(verkocht) '85 VW Jetta II CL 1.3 '79 VW Golf 1 1.3 GL '85 VW Jetta II GL 1.3 '99 VW Bora Variant 1.9 TDI |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
idd wij zijn volop aant aftellen ![]()
|
||||
|
||||
![]() wie weet word dit het eerste optrede van de Passat!
Maar hoe dan ook. ik ben er Gr
|
|||
|
|||
![]() Quote:
laten we het hopen !!
|
||||
|
||||
![]() Aanwezig! Hopelijk de wagen netjes verlaagd..zondag ga ik de schroefset monteren
![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Dat werd tijd ![]() Ben benieuwd ![]()
|
|||
|
|||
![]() wij komen ook !!!!!!!!!!!! tot maandag we zijn met een grooooote groep,we zijn er zeker vroeg bij
|
|
|||
|
|||
![]() Quote:
super !
|
|||
|
|||
![]() aanwezig ! waarschijnlijk met de kevert en de jetta
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Nice! Rij je met ons mee?
|
|||
|
|||
![]() Quote:
denk het wel, had Edwin en Ronnie ook al ff overzondag gemailt |
|
||||
|
||||
![]() Hopenlijk wel weer zoals vorig jaar, een entreekeuring, van die on-afgemaakte half klare bakken die eigenlijk nergens op trekken weer ergens op een hoopje bij elkaar gezet? Voor de Poort? Vond het wel een goed ding van de organisatie, krijg je tenminste een fatsoendelijke meeting met topkwaliteit.
Voor de rest was dit echt een heel leuke en gezellig meeting vorig jaar. Vandaag 22-5. Worden wat wagens gepoetst en klaar gemaakt voor jullie meeting, wagens nog wat lager gooien en wat aanpassen zodat alles er tip top uit ziet. Gr Ronnie
Tony Kart Rotax Senior Max 125cc 32PK. ![]() Last edited by De Limburger : 22-05-2010 at 08:53. |
|
||||
|
||||
![]() Kijk hier voor de foto's
![]()