|
|||
|
|||
vraagje zou je voor mij is een foto willen maken van je tellerklok [ zoals het in het daschbord zit] verwerkt. ben namelijk wel nieuwschierig hoe dit er uit ziet.
|
|
|||
|
|||
zit een golf 1 dash in met cupra cockpit
zal is zoeken naar een foto |
|
|||
|
|||
ik heb namelijk net een audi a3 tellerklok in een golf 1 daschbord gemaakt was een hels karwei dus ben benieuwd hoe dit is gemaakt. zie er graag een foto van! bedankt alvast.
|
|
|||
|
|||
moet nog wel wat aan gedaan worden vind ik maar komt goed is voor mij een latere zorg eerst de motor |
|
|||
|
|||
Het lijkt wel mijn schatje
@Boss, klopt deze staat in Rijnsburg |
|
|||
|
|||
kijk aan ik heb het bijna het zelfde gedaan, alleen heb ik mijn lichtknop ook audi trouwens verplaatst naar waar orgineel de choke handel zit, alarmlicht schakelaar op de plek waar de asbak orgineel zit en daar naast komt de turbo druk meter succes verder met je mk1 tis een mooie wagen!
|
|
|||
|
|||
ziet er idd bijna zelfde uit veerzes
pewi bedankt voor compliment wil nog wel raamschakelaar ergens gaan verstoppen en nog paar schakelaren maar dat komt na de motor cilinderkop is mee met ronald dus die is ook binnenkort klaar we schieten op |
|
|||
|
|||
vandaag weer update
pakje uit amerika was donderdag avond binnen hierin zaten de: sterkere drijfstanglagers H-profiel drijfstangen en de arp kopbouten vandaag aan de slag gegaan verschil met de orginele en nog een foto dat ze er met zuigers inzitten. nu nog wachten op het pakketje uit noorwegen met de spullen voor de kop. |
|
|||
|
|||
Aha, hier is de Kubus naar toe, planne zien er goed uit!!
Ik hoop wel dat je het dash er nooit hoeft uit te halen, anders zal het bloed, zweet en tranen kosten
|
|||
|
|||
dashboard gaat er zeker met de tijd uit had hem laatst bijna op punt van nu eruit
voor een nieuwe maar dat is idd een lastig verhaal :P |
|
|||
|
|||
gisteren weer effe bezig geweest met de golf
aantal buizen gespoten van de koelling nog met jd aan de telefoon gehangen lmm mag eraf (dus dat schilt) wou namelijke de sensor ombouwen op een rvs buis met een grotere diameter 3inch net als de 225pk tt ook kleine dingen gedaan waar ik me al lange tijd aan stoorde. morgen drijfstangen op kracht vast zetten en nog een paar dingen in de kleur gooien |
|
||||
|
||||
Kom ik morgen denk wel ff kijken bij je Nick...kijken of je er geen zooitje van maakt
1967 T2a Panelvan op 17" 'Fuchs' EXIT 1975 Golf LS 'Swallowtail' 20VT EXIT 2000 Audi TT Quattro 225pk op 19" Bentleys en air EXIT 2008 Audi A5 Coupe TFSI 210pk S-line 20"EXIT 1968 Chevrolet Camaro RS 327 V8 1992 Nissan 300ZX Twin Turbo |
|
|||
|
|||
ik heet geen chris, maar verwacht niet dat opgeruimd is (werkplaats waar gewerkt wordt ) zie je wel verschijnen
|
|
|||
|
|||
de kleppen klepveren en seals zijn binnen uit noorwegen
dus nu wordt de cilinderkop klaargemaakt om later zijn werk tedoen op het onderblokje nog even afwachten dan kan de opbouw beginnen!!!! |
|
||||
|
||||
heel erg benieuwd naar update's
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
|||
|
|||
Interieur is egt dik zelf ook aan het maken zo
Hele golf is gewoon te mooi om mee rond te rijden.
|
||||
|
||||
Zitten er gewoon orginele zuigers in of al gesmeden?
|
|||
|
|||
gewoon de orginele die zijn goed genoeg voor dit vermogen
blok zoals het er nu bij komt testaan kan inprincipe 400 pk wel hebben zelf ga ik voor de 280 pk reden van het blok zo sterk temaken is gewoon zoveel mogelijk safe!!! en als je een rondje over het circuit wil rijden of een keer goed door knal op de snelweg dat het gewoon heel blijf + ik me zelf ken dat het over een jaar of 2 een garret gaat krijgen |
|
||||
|
||||
Damn wat een super gaaf project is dit ! Heb je toevallig geen filmpjes? vind ik altijd wel leuk namelijk.
|
|
|||
|
|||
nou de auto moet eerst rijden voordat het film waardig is
maar zal een filmpje neerzetten als de auto het doet |