|
||||
|
||||
Goh werd wel es tijd he Emiel
|
|
||||
|
||||
Quote:
voor zover we gezocht hebben niet. heel misschien dat er nog een sierstreep over de zijkant word gezet. maar persoonlijk vind ik hem zo als die nu is mooier, lekker clean! en idd gerthoofd, eindelijk maar dat golf II rathok van me had even voorrang, en de manta wordt tussendoor ook even meegepakt ik kan er ook niets aan doen dat peter me dan graag even mee helpt hè |
|
|||
|
|||
Heel vet hoor! Vind em echt nice
|
||||
|
||||
Hele mooie golf !
Ik zag ook zo,n gts afgelopen zondag op de meeting.... wat een dikke dingen zijn dat |
|
||||
|
||||
binnenkort op de volksdub in well is 'ie voor het 1'st te bewonderen!!!
|
||||
|
||||
zeer nette wagen
ff over dx-blok in cabrio. Ik heb een MK1 1.8GLI staan en die heeft op papier ook motorcode DX. Hij is van bouwjaar 1985.
|
|||
|
|||
droom gulfke
|
||||
|
||||
Om maar even een aardig oud topic uit het stof te trekken..
De GTS heeft in 2010 en 2011 enkele meetings meegepakt, waarna Peter prioriteiten moest stellen. Een eigen huisje gaat natuurlijk voor, en daarna is bufferen een must. De GTS is destijds de stalling in gegaan, maar vanaf volgende week is deze weer klaar om de weg op te gaan. De 1.8 8v DX motor heeft plaats gemaakt voor een 1.8 16v KR motor die gevoed wordt door 2 45mm Weber carburateurs. Verder is de muziek installatie opgeruimd, en is de kofferruimte omgetoverd tot een echte 'kofferruimte'. Enkele foto's die gedurende de tijd genomen zijn geworden: Up to date foto's zal ik 1 dezer dagen weer eens posten, of Peter moet de draad zelf weer op willen pakken hier
current rides: Bora TDI 96kw '02 on air (Daily) Opel Manta B '78 c20LET fase2 (Project) Past: Golf 3 vr6 '93 (Daily) Last edited by Emiel-64 : 15-04-2014 at 23:48. |
|
||||
|
||||
mooi dat hij terug buiten komt!
|
|
||||
|
||||
Inderdaad!
Echt een mooie gts
|
||||
|
||||
Denk niet dat Peter hier wat zal gaan posten. Is niet zo'n computer man he.
Ach, ik zie het ding bijna elke dag staan bij ons in de schuur dus ik kan het hier ook af en toe wel is updaten. Haha
|
||||
|
||||
foto,s
|