|
||||
|
||||
diepe buiging!
|
|||
|
|||
.
Last edited by Sjon : 29-10-2015 at 13:45. |
|
|||
|
|||
Gaaf! Erg mooi werk wat je verricht
|
||||
|
||||
Heel netjes?!
En wat gaaf, de orange Polo aan de muur!
|
|||
|
|||
Sjon het is veel werk! Maar ook zeker wel veel eer van je werk!
|
|
||||
|
||||
Netjes!
|
||||
|
||||
cool ding!
|
|||
|
|||
Was weer even stil dus hier wat foto's van de laaste maanden..
Na wat uurtje friemelen zijn ze weer als nieuw. Na grondig schuren ontroesten en ontvetten weer in de grondverf En daarna 3 lagen lak erop Ondertussen naar spa Le Bug geweest waar ik veel missende onderdelen heb kunnen kopen, toch nog wat spulletjes besteld bij Bartt3 en bus oke.de en nog wat ander spullen die nu ook besteld mochten worden Toen met een zeer goede hulp een dagje bezig geweest met alle ramen terug zetten [[toast]] Daarna verder gegaan met de verlichting en elektra en achterste stuk kabelboom vervangen waar de trekhaak op aangesloten was [[head]] Langzaam maar zeker steeds meer onderdelen terug er op. En aan de voorkant stadslicht in de richtingaanwijzers en de bi xenon 3000K mooi licht 8) Na even zoeken ook de mooie tankdop weer gevonden! |
|
||||
|
||||
Lekker hoor...niks leuker als opbouwen na het spuiten...
|
||||
|
||||
Je pakt het leuk aan. Ook geen slechte investering want de T3 zit enorm in de lift qua waarde.
Wat zijn je plannen met wielen en motor?
|
|||
|
|||
Dankjewel vind hem zelf ook weer steeds leuker worden!
De Luchtgekoelde 2.0 doet het nog prima dus voorlopig geen plannen mee, Wielen wil 2 setjes netjes maken voor de winter 16" BBS Mhale en zomer setje Borbet A 18" Nu eerst weer verder aan de onderkant nog wat delen tegen de roest beschermen en koppeling gas kabel vervangen. En stofhoes van het stuurhuis. Kunnen we daarna eens gaan kijken of hij weer Apk waardig is En dan hebben we nog het interieur... Voorlopig hoef ik me nog niet te vervelen |
|
||||
|
||||
heel mooi project! worden steeds gaver die T3's vind ik
deftige sleutel ruimte ook zo, met de brug in de vloer en de Polo aan de wand
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
||||
|
||||
Supertoffe bus
|
|||
|
|||
Even wat foto's
Omdat het straks ook mooi 1 geheel moet worden en er ook nog wel wat onderdelen van het Westfalia interieur Even gezocht naar een bijpassende tint bruin. Ook de BBS Mahle kwamen weer terug van de spuiter [[worshippy]] nog mooi op MP kunnen kopen voor niet teveel Toen een paar dagen zoet geweest onder de bus met diverse werkjes zoek de verschillen. ook van deze hoezen was niet veel meer over. Toen alle remmen weer goed gangbaar gemaakt en alles wat nog niet in de textiel zat behandeld. En zo ging hij naar de APK, wat een plaatje al zeg ik het zelf :mrgreen: Ondertussen Zit er dus weer mooi 2 jaar apk op! Dus nu kunnen we gaan beginnen aan het interieur! MIJN HEMEL wat een werkje zitten wat vlekjes is dus wil hem nog gaan verven... twijfel tussen zwart en creme wit.... wat zouden jullie doen? zwart is mooi word niet snel vies maar word hij optie wel kleiner van.. Wit sneller vies en weet niet of de bestaande vlekjes niet terug komen.. |
|
||||
|
||||
wauw.. wat een werk! Word echt een hele gave bus!!
|
||||
|
||||
Super mooi geworden zeg, leuke wieltjes ook!
Zou de hemel licht doen, misschien in bruintint (heel licht) latte/capuccino (*trendkleur alert*) zeg maar. Last edited by huinkroese : 31-10-2015 at 13:28. |
|
||||
|
||||
Quote:
Badum tss Ik zou ook voor een lichte kleur gaan, iets dat bij het bruin past. Zwart zal te donker zijn op zo'n groot vlak.
|
|||
|
|||
Goed bezig jos!
|
|
||||
|
||||
Heel mooi bezig, een bruin tintje hemel zou hem wel goed doen denk ik
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
||||
|
||||
Gave bus hoor!
Ik was ook voor een bruintint gegaan geloof ik. |