|
||||
|
||||
Quote:
hallo Ronnie van amsterdam naar echt ff 184km heen dat is waar maar wel lekker voor de moter en lekker dagje uit zoiets toch. groetjes Fai |
|
||||
|
||||
[/IMG] |
|
||||
|
||||
hey fai,
echt een mooie wagen. en echt leuk dat jullie uit amsterdam naar hier zijn gekomen. en een prijsje was dan ook wel verdient. op naar de volgende keer hier int zuiden. en zullen ons vast nog wel eens ergens tegen komen op andere meeting. groeten eddy
|
||||
|
||||
Quote:
Respect.!! Gr Ronnie
|
||||
|
||||
Hallo ik heb paar fotos voor jullie?
Hallo ik heb paar fotos voor jullie?
http://www.vr6clubholland.nl/forum/..._vehicle&VID=42 groetjes Fai Last edited by VR6 Sharan : 12-01-2010 at 18:53. |
|
||||
|
||||
Bedankt voor de foto's (metname van de V8 ), en respect dat je van Amsterdam naar hier bent gekomen
|
||||
|
||||
inderdaad mooie foto's Gr Ronnie
|
||||
|
||||
Mooie foto's
Welke auto's hebben er eigenlijk de prijzen in de wacht gesleept?
|
||||
|
||||
Zeker mooie foto's
4e prijs was voor de mk1 met fel oranje velgen 3e prijs voor de met sneeuw en kerstlampjes versierde polo 2 2e prijs voor de sharan vr6 1e prijs voor de grootste kerstboom op het dak |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Wij waren helaas te laat aanwezig, maar hoop dat er volgend jaar een volgende komt!
Kan ik tenminste met m'n eigen auto komen. |
|
||||
|
||||
Heb ze even zichtbaar gemaakt, je moet [img] ipv [url]
Quote:
|
|
||||
|
||||
Redde het jammer genoeg niet om langs te komen, sorry guys.
Volgende x heb ik hopelijk geen toetsen waar ik voor moet blokken..
|
||||
|
||||
Maakt niets uit hoor, we zien ons gewoon een andere keer.
Gr Ronnie
|
||||
|
||||
Quote:
patrick er komen nog veel meetings nog dan zie je elkaar wel weer toch?? Groetjes Fai VR6 Sharan |
|
||||
|
||||
Foto's zien er goed uit jammer genoeg had ik ook een drukke week, en er was nog iets tussen gekomen Hoop bij de volgende meet er bij te zijn
|
|
||||
|
||||
Hej Luitjes,
Het was erg geslaagd Zondag maar wel lekker fris. Leuk om eens wat gezichten te zien van het forum. Een vervolg in de Zomer ?? Groeten |
|
||||
|
||||
www.vpcautosport.nl/
http://www.volksparts-daveaarts.nl Prijswinnaars Veel plezier met de prijzen en Sponzoren HARTELIJK BEDANKT...
|
||||
|
||||
what a shame, dat ik niet ben geweest, ik was nog aan het twijfelen, maar ik dacht dat er vanwege het weer niet veel opkomst was dus ben niet op komen dagen.
volgende x zal ik het zeker wel doen, als iedereen toch gewoon komt (Y) |