![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ik heb hier dus ook nog een topic ! Die gaan we even updaten.
We beginnen met een ander stuur in de golf. 3 spaaks highline stuur. ![]() Verder hebben we het onderstel aangepakt. We hebben nu 312mm remmen. Alleen een foutje mee gemaakt toen door Audi S3 fusee's te pakken. Daardoor paste de fuseekogel niet en zat er speling op. Na een tip van Jos opzoek gegaan naar de rest voor het onderstel. We hebben nu dus TT draagarmen en S3 fusee's en S3 stabilisatorstang. Voordeel nu is dat je je wielvlucht kan veranderen naar negatiev camber. En de draagarmen / stuurstangen staan nu veel rechter als normaal met mijn verlaging van de auto. ![]() ![]() ![]() Resultaat is dat ik nu een auto hebt die heel anders stuurt. Veel makkelijker en is nu echt net een kart geworden. En vooral veel extra remvermogen erbij. En afgelopen week heb ik me velgen opnieuw laten poedercoaten. Aangezien de lak hier en daar weg was en stoeprand schade door de vorige eigenaar. ![]() ![]() Volgende week een keertje nieuwe conti's omdraaien en ze zijn klaar voor de zomer ! |
|
||||
|
||||
![]() Leuke golf hoor nette auto... mooie velgen..
Maaaaaar ik zou nog wel ff de achterste ruitewisser verwijderen, maar dat is smaken verschillen.
|
||||
|
||||
![]() Die is nogal eens handig om de ruit weer zichtbaar te krijgen :P. Maar ben het met je eens dat het mooier staat !
|
|
||||
|
||||
![]() nice erik!
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
||||
|
||||
![]() Dat ziet er netjes uit!! Zit zelf ook te denken aan zo'n setup voor mijn GTI TDI
Verders zeer nette Golf ![]() Groeten Nick.
|
|||
|
|||
![]() Super updates.
|
||||
|
||||
![]() En er staan nog veel meer leuke update's op stapel :P Maar zitten nog ergens onderweg in de vrachtpost
![]() |
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]() ![]() Zijn trouwens wel lompe banden zo die conti's.. 225-40-18. Moet er nog even aan wennen zo. |
|
|||
|
|||
![]() Zal al volledig anders uitzien als de sierlijsten enzo geschildert zijn
![]() Heb net dezelfde Recaro's maar spijtig genoeg heeft mijn achterbank geen lendesteun ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Afgelopen weekend met Dubfanatics weer naar de Ring geweest. Was voor mij al de 3e keer! Dus we konden onze lol weer op.
Prachtig weekend gehad ! En er zijn weer de nodige foto's door fotografen langs de ring gemaakt. ![]() ![]() How low ? ? ![]() ![]() How high ? ![]() ![]() ![]() En op de rit naar de ring toe zijn er nog wat foto's gemaakt ! ![]() ![]() De 312mm ![]() ![]() Vind het altijd dikke gave foto's ! Helaas dit keer geen filmpjes van mij op de baan. Merk wel met alle aanpassingen aan het onderstel en de goede banden die ik nu heb je toch wel goed merkt op de ring. Stuurt en remt heerlijk. Het enige wat nu mist zijn net die extr pk's om hem door de bocht en de heuvels op te brullen. Woensdag wordt de auto aan de rechterkant helemaal overgespoten door kleurverschil met de deur. |
|
||||
|
||||
![]() nice!!