|
||||
|
||||
dit kan ik idd beamen.
hier vers vanuit oostenrijk ik rij er hier ook elke dag mee de berg op en af zonder problemen. en dat voor een 1300. en een update: hij staat nu op winterbanden die 4 keer zo duur zijn als de auto zelf. hier in zo'n wintersportdorp heb je wel bekijks trouwens tussen alle dure bakken die er meestal naast staan aan de liften. de grijskenteken ombouw is wel geniaal trouwens, gewoon snowboards achterin donderen en rijden maar. ik ga hier nog ff een weekje door boarden en dan kom ik weer naar huis toe volgend weekend en zal ik er eens wat nieuwe foto's bijgooien Auf Wiederzehen!
|
||||
|
||||
Hee gaaf dat je nog ff post! Succes nog daar met boarden!
|
||||
|
||||
lachuh
veel lol nog daar
|
||||
|
||||
eerste probleempje:
het kofferslot ist kaput. wel stom om zo elke keer te doen alsof ik hem op slot doe, en ik moet elke dag echt alle spullen eruit halen. maarja voor zo'n goedkope auto valt het allemaal nog mee gr Joost
|
||||
|
||||
Zo, 1985 kilometer verder.
185 km/u op teller vond ik niet echt tegenvallen op de autobahn Ik ben weer heelhuids teruggekomen van mn wintersport avonturen En de rat ook. Ik zal straks eens even met wat foto's aan de slag gaan want heb wel wat moois ertussen zitten.
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
Ik heb hier in het dorp nog een oldscool dak rek zien liggen, 's kijken of het er nog ligt voor je?
btw: kuch hoofdsteunen kuch.... |
|
||||
|
||||
oh dat dakrek had ik dan eigenlijk 2 weken geleden willen hebben, maar dat geld voor de hoofdsteunen voor jou ook natuurlijk
ik stuur ze hopelijk morgen op. (kheb het morgen en overmorgen nog wel erg druk met school dus kan misschien later worden)
|
||||
|
||||
de wintersport foto's
dit was de avond voordat ik wegreed.
aantal stickertjes: een aantal foto's onderaan de gondel. en mn vriendin met de boardjes erbij: dit was ons uitzicht vanuit het appartement: nog wat sfeerpics: hang loose _m| s-rail en op de rainbow het is dus niet alleen met mn auto dat ik veel grind
|
||||
|
||||
even de schokbrekers wisselen in de kou
Hier trouwens nog wat oudere foto's.
De avond voordat ik op vakantie vertrok, moest ik nog ff de achterschokbrekers verwisselen: O ja en met kerstavond nog de voorkant: even wat bij elkaar sprokkelen: en met mijn laagste vaste setje nog steeds hoger dan voorheen
|
||||
|
||||
prachtige foto dit
|
||||
|
||||
thnx
er was net een kwartiertje daarvoor nog een lawine van die rotswand daarachter gevallen gelukkig kwam dat niet helemaal door.
|
||||
|
||||
Hey Joost ik zag je rijden vandaag, bij de Mediamarkt in Breda op de meubelboulevard
|
|
||||
|
||||
ja daar was ik, ik had gelukkig nog een parkeerplekje kunnen vinden .
waar reed jij mee dan, die passat? heb em niet gezien iig. trouwens gister mn eerste serieuze probleem met de rat gehad. de koppeling ging altijd al best zwaar en de slag was erg kort. maar nu schakelde hij helemaal niet meer. de paar km naar mn werk nog kunnen halen, maar na m'n werk maar even de zaklamp erop gezet. bleek de kabel er helemaal af te liggen. na hem er weer op te leggen (dit gaat best zwaar met de hand) was alles weer oke, en kwam ik erachter dat hij er altijd al verkeerd in heeft gezeten want het pedaal gaat nu wel z'n volledige slag naar beneden en veel soepeler als voorheen. ik ben weer tevreden
|
||||
|
||||
Nee, ik liep daar toevallig, zag je uit de verte..
|
|
||||
|
||||
er is mij eigenlijk nooit iets opgevallen aan de koppeling?
of heeft dat na mij de kop opgestoken?
|
||||
|
||||
nee de slag was eigenlijk altijd al kort, dus was het mij ook niet opgevallen.
ik denk dat dat rubbertje niet helemaal op zijn plek zat ofzo. ik sta er wel van te kijken dat ik daardoor de koppeling niet heb opgefikt in oostenrijk. @Arne: dan heb je wel een grote wandeling gemaakt vanuit Klaaswaal haha mijn vriendin woont daar in de buurt dus ik was niet ver van huis.
|
||||
|
||||
hmmm,ik weet het ook niet..
goed dat dat weer opgelost is iig
|
||||
|
||||
afgelopen vrijdag had ik de middag vrij en kwam jappie ff langs.
Ik bedacht dat het wel tijd werd om die winterbanden eraf te gooien voordat ik die helemaal op rij met dat lekkere weer van de laatste dagen . maar geen zin om banden eraf en erop te leggen dus ging ik iets anders bedenken. Ik had even het gekke idee om mn golf 3 staal mat wit te maken. en bedacht me later dat dat helemaal niet zo gek is en ben maar gelijk met jappie om verf gegaan. jappie herinnerde mij er nog aan dat verf in blik veel goedkoper is als je toch mat wilt. dus heb ik een potje zijdeglans prut gekocht. lekker middagje poetsen en schuren in de zon en een avondje schilderen verder waren mn wielen wit. (thnx Jappie) vanmiddag na mn werk had mijn pa ff mijn andere golf buiten gerold want zijn onderdakje kreeg een mooie nieuwe deur en zo had ik de kans om heel m'n "wagenpark" op 1 foto te krijgen: nadat ik mn auto had gewassen stond hij er zo bij: vanmiddag waren de wielen nog steeds niet echt goed droog maar kon het niet laten om ze er toch ff op te schroeven. en dit was het resultaat: ff bij matheo en jappie langs: en weer een mooie stickert gekregen: o ja en hier zie je de nieuwe deur waar de rode golf weer achter schuil gaat.
|
||||
|
||||
zonde van die ratwieltjes man...vind dit niet echt wat
maar wel lachen dat jij er zo'n lol mee hebt