|
||||
|
||||
nee wel even met snijdraad bezig geweest, maar je beschadigd de buitenste rubber, die is niet los leverbaar, dus daarom maar een nieuwe besteld.
moet wel netjes he. schroefset is ook binnen. eerst maar even spuiten.
|
||||
|
||||
welke schroefset heb je Marten?
|
||||
|
||||
Hey lange,
je laat er geen gras over heen groeien he..... Ziet er weer goed uit. Gr, Lars
|
||||
|
||||
Is ie al gespoten? auwe waus.
kom is op met die foto's, ken nie langer wachte |
|
||||
|
||||
alles op z´n tijd, geloof wel dat de spuiter 1 zijkant al strak heeft.
begin volgende week in de grondverf en mischien eind volgende week wel in de kleur, we zien wel , ik heb geen haast maar een beetje aktie vind ik wel fijn , haha..
|
|||
|
|||
Quote:
Hahaha Over 3 weken weer rijden zei ik toch |
|
||||
|
||||
we zien wel, moet ook nog apk op he, auto is geschorst, dus denk niet dat ik er mee ga rijden, zet hem aan de kant als ie klaar is..
zien we in het voorjaar wel weer
|
||||
|
||||
kan iemand mij vertellen op welke modelen er op het voorspatbord Rallye haden staan. de meeste hebben gewoon G60 erop staan.
of deze groet Marten
voor leuke setjes velgen, ''KLIK HIER'' Last edited by Marten : 22-11-2009 at 10:28. |
|
||||
|
||||
Dat waren eigenlijk alleen de echt allereerste rallyes, die ze gebruikt hebben voor de persjournalisten en de eerste paar erna. Die emblemen zijn heel kort daarna al vervallen, net als dat grote vierkante g60 logo voor in de grill.
2003 Touran trendline 1.6 16V FSI 7-persoons Zwartmetallic. G60.....the best blowjob i've ever had! Zu Risiken und Nebenwirkungen lesen Sie die Packungsbeilage und fragen Sie Ihren Artzt oder Apotheker. |
|
||||
|
||||
mijn rallye was voorzien van de G60 emblemen, maar 1tje zat zoveel verf op dat G60 bijna niet meer te lezen was, ik dacht laat hem even een uurtje in de thinner weken,
geen goed idee, dus moet nu 1 nieuw embleem hebben. zag Rallye emblemen op ebay, dus vandaar de vraag op welke type´s dit hoort.. groet Marten
|
|||
|
|||
Super gaag zo`n rallye, dezelfde kleur als ik gehad heb.
En die Rallye emblemen zijn wel heel erg gaaf. Als ze niet te duur zijn zou ik ze kopen van ebay, vind ze persoonlijk geweldig. Succes met je project. |
|
||||
|
||||
Op de site van www.vw-wobshop.nl kan de G60 én Rallye emblemen voor de voorschermen bestellen.....
1967 T2a Panelvan op 17" 'Fuchs' EXIT 1975 Golf LS 'Swallowtail' 20VT EXIT 2000 Audi TT Quattro 225pk op 19" Bentleys en air EXIT 2008 Audi A5 Coupe TFSI 210pk S-line 20"EXIT 1968 Chevrolet Camaro RS 327 V8 1992 Nissan 300ZX Twin Turbo |
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
Zoals Rene het al zei, Rallye emblemen voor de hele vroege modellen. Nagenoeg alles in serie had de G60 emblemen
|
||||
|
||||
Quote:
Thinner iets te aggressief?
|
||||
|
||||
vandaag na mijn werktijd is ie nog in de grondverf gezet.
auto is weer helemaal strak.. ben straks benieuwd als ie in de kleur komt, dit is de kleur die er op zat en ook weer op komt natuurlijk.. ik ben er blij mee.
|
|||
|
|||
Weer heel mooi marten
Hij is nu al mooier dan toen ik hem heb gezien |
|
||||
|
||||
Ziet er goed uit Marten
Komt helemaal goed . Gr Siep |
|
||||
|
||||
zekers komt het weer goed, anders was ik er ook niet aan begonnen. volgende week mischien wel in de kleur, maar kan beter nog een week later doen, dan kan de grondverf ook even goed uitharden, hij mag nu wel even blijven staan. ik heb geen haast..
|
|||
|
|||
dus ...rallye plaatjes
geen G60 |