|
||||
|
||||
ik vind hem geweldig marco, maar waarom ga je wat aan de verlaging doen, hij is toch al verlaagd of is het niet naar je zin??
|
|||
|
|||
er zit nu helemaal geen vering in en daar kan marco's tere gestel niet zo goed tegen
gr. Martijn
|
||||
|
||||
Quote:
Dankje sander! Zoals martijn eigenlijk al zegt, er zit geen vering in. Het is net of er een paar stalen pijpen onder gelast zijn. Mensen die supersport, v-maxx o.i.d. hard vinden zijn mietjes , die moesten maar eens in deze kever rijden ! Leuk voor 2 dagen, maar aangezien ik denk er volgend jaar redelijk kilometers mee te gaan maken, pas ik de constructie aan om toch ietsje vering te creëren. De hoogte/laagte wil ik verder wel op hetzelfde niveau houden Verder vanavond weinig voor elkaar gekregen, de meeste boutjes van het blikwerk zijn eigenlijk niet los te krijgen . Van 't weekend heb ik er ook niet veel tijd voor, dus maar even kijken wanneer ik weer verder ga.
|
||||
|
||||
Quote:
Jij verandert ook snel van mening wat vering betreft maar hij stuitert inderdaad goed. M'n nierstenen zijn nog steeds aan gruis Beetje kajepûtoalje op je motorblikbouten spuiten en een goede screwyou gebruiken! Jens |
|
||||
|
||||
Quote:
mij 63er destijds hadden ze ook gewoon de assen verdraaid en weer vastgelast, zag er leuk uit maar ieder richeltje kreeg je weer een klap . Dan is iedere schroefset idd peanuts ben benieuwd naar het eindplaatje, liggende koplampen
|
||||
|
||||
Ziet er erg goed uit Marco..
Gr Ronnie
|
||||
|
||||
Quote:
Drok mei dwaande! Morgenochtend voor vertrek naar het werk nog even sprayen en morgenavond nogmaals bezeiken
|
||||
|
||||
Goed bizzie Marco! Mooie scores die deuren en goede plannen met de tor
|
||||
|
||||
Quote:
Zozo... hoor het je nog zeggen, dat wil ik zo laten... told you so lascursusje nodig?
|
||||
|
||||
Quote:
haha, laat ik... Alvast bedankt
|
|||
|
|||
Quote:
Heb je er een dimmer tussen van de Gamma dan??? Goed bezig marco. Mooi sleutelhokje |
|
||||
|
||||
Nog een plaatje van je kever die ik in Bergum gemaakt heb:
|
|
||||
|
||||
Quote:
Nee had de helft van de buizen er nog maar in op die foto @Johanhilverda: Thnx, leuk plaatje!
|
|||
|
|||
mooi dingetje en een lekker hokje... maar die nl sticker moet er wel af he!
maar hoe komt het dat je zo'n apart kleine nummerbord hebt? |
|
||||
|
||||
nl-sticker blijft mooi zitten . Dat nummerbordje heeft de vorige eigenaar laten maken voor deze auto, voor zit ook zo een
|
||||
|
||||
Hij is toch wel klaar voor Bergum he marco??
Tenminste dat je daar kunt zijn met de Käfer.. Gr Ronnie
|
|||
|
|||
hoop het wel maar afgelopen week heb ik hem een dag van zijn werk gehouden dus hij moet wel opschieten nu....
gr. Martijn
|
||||
|
||||
@ronnie: Komt goed hoop ik, maar hij staat al weer een paar weekjes in de hoek, mijn golf en jetta hadden ook aandacht nodig namelijk. Wie weet als ik de jetta nog heb, kom ik daar mee naar burgum dan... Met de kever ben ik namelijk al eens geweest daar, en ik ben tot nu toe nog niet 1x met dezelfde auto geweest. Eerste keer met de diesel, 2e keer met de kever (geleend toen), en de 3e keer met de gl. Dus wie weet waarmee deze keer
@martijn: zondag ben ik ook nog van men werk door jou, dus als jij die uren nou eens even in kwam halen hier, dan kon het nog wat opschieten ook . Heb gelukkig vakantie deze week, dus ik ga er vast nog wel even lekker mee bezig dan.
|
|||
|
|||
kom zeker een keer een bakkie doen bij je maar wanneer durf ik nog niet te zeggen
gr. martijn
|
||||
|
||||
Quote:
Gokje: Fiets!