|
||||
|
||||
Zomer:
Winter: EN MET KERST EEN NIEUWE CAMERA!
|
||||
|
||||
Damn die ken ik Is van mijn vroegere beste maatje geweest
Built NOT Fucking Bought Last edited by GerardMkIIVR6 : 29-10-2009 at 00:30. |
|
||||
|
||||
Quote:
hahah neeh he niet jij ook al:P Je komt zker ook uit friesland? Heb de golf in het plaatselijke krantje gestaan:P |
|
||||
|
||||
Jep we zijn er vaak in weg geweest reed altijd goed.
Vond de witte achterlichten er ook altijd geslaagd in staan.
|
||||
|
||||
heb je toevallig ook daar foto's van van de achterlichten? En spreek je ben ze naam kwijt:P uit twijzelerheide nog wel eens?
Editje: Quote: Reed altijd goed. Rijdt nog steeds goed hoor Alleen heb een gereviseerd koppie voor hem gekocht. En wordt voor de rest ook weer netjes gemaakt qua motorruimte. Lekker veel pktjes. Weet je toevallig of hij zelf iets aan de motor heb gedaan op het gebied van tuning? Last edited by VWRickGTI : 29-10-2009 at 20:03. |
|
||||
|
||||
Nee spreek hem nooit meer (na 15jaar )
Maar moet er nog wel ergens een foto van hebben.
|
||||
|
||||
Quote:
Als je wat vind pm me maar altijd leuk. |
|
||||
|
||||
Msn topic
|
|
||||
|
||||
Zomer 2009..!!
Winter 2009-2010..!!
|
|||
|
|||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Wel lastig rijden met zo'n doek
|
||||
|
||||
blijft ie natuurlijk wel netjes van! is het trouwens noodzakelijk om in de winter met winterbanden te rijden? ken namelijk niemand die voor de winter zijn banden verwisselt ofzo.. of is het echt alleen voor de velgen (waar ik al eerder de vraag over gesteld had en die al beantwoord is)
|
|
||||
|
||||
zomer 2009
na de zomer komen de speedlines niet terug, ik wil wat anders (13" compo's misschien weer) Winter 2010
v40 d4 r-design 2014 Volvo 244 gl 1978 Volvo 780 Bertone 1987 Mini 1275 1977 Mini 1000 1987 Last edited by martiepartie : 16-11-2009 at 16:10. |
|
|||
|
|||
ZOMER:
WINTER |
|
||||
|
||||
hierbij de continu look van mn auto zowel zomer als winter maar nog wel steeds under construction
Last edited by jetta1600gti : 09-11-2009 at 00:38. |
|
|||
|
|||
Quote:
|
||||
|
||||
Zomer 2009:
Winter 2009: Hopenlijk 2010: Gr Ronnie
|
||||
|
||||
zomer:
winter: schoonhouden die hendel
|
||||
|
||||
Quote:
Winterbanden Iedere situatie vraagt om een specifieke band. Vooral het weer speelt hierbij een belangrijke rol, waardoor er een onderscheid gemaakt kan worden in zomer- en winterbanden. Zomerbanden hebben een prima grip, kunnen veel warmte afvoeren en hebben een lange levensduur. Deze band presteert echter minder goed bij temperaturen beneden de 7 graden Celsius. Dan is het verstandig om speciale winterbanden te monteren. Een winterband heeft een profiel dat is aangepast op het afvoeren van grote hoeveelheden sneeuw en water en behoudt grip bij lage temperaturen
|
||||
|
||||
zomer 2009
winter 2009/2010 14 inch golf 3 staal met 185/60r14 michelin alpin winterbanden