|
|||
|
|||
Quote:
vindt het wel een super kleur diamantsilber was zijn orginele kleur. en wil hem graag weer orgineel op bouwen.dus de orginele motor blijft er ook in.aleen nog even zoeken naar bekleding.
|
|||
|
|||
heb wat spul voor de mk1 gekocht zal dat binnen kort op halen.
bekleding. enz
|
||||
|
||||
Quote:
Super Ruurd Ben vanmiddag nog bij onze bekleder geweest ! En die had een stukje stof binnen gekregen! Dus kan eventeweel stof voor je bekleding regelen als het wat versleten is! De hokje stof en de gewonen zwarte stof Gr Siep |
|
|||
|
|||
Quote:
bedankt jappie nou nog even zoek naar netjes plastic bumpers.
|
||||
|
||||
Waarom geen stalen bumpers der op?
Gaatjes dicht lassen en mooie zwarte stalen der op |
|
|||
|
|||
Quote:
lijkt die erg veel op die van jouw mc jappie orginele kluer krijgt die zeker weer is grijs maar dan met plastic bumpers. is nog ook meer voor dagelijks.
|
||||
|
||||
persoonlijk zou ik ook voor een mooi setje zwarte stalen bumpers gaan maar snap wel de ori plastic bumpers
|
|||
|
|||
Quote:
hoord bij deze mk1 gti mooi orgineel weer opbouwen.
|
||||
|
||||
Je hebt ook nog gelijk kerel!
Staat ook super plastic bumpers Succes en als je wat nodig hebt fax je maar ff |
|
|||
|
|||
Quote:
komt goed jappie als ik wat nodig heb hoor je het wel.
|
|||
|
|||
Binnekort dus even een ritje maken !
Mooi interieutje nog ! |
|
|||
|
|||
Quote:
en meer
|
|||
|
|||
wauw, vette bak man! en dat blauwe kleurtje staat m best goed. Cool om te lezen dat hier weer een GTI gered wordt en ook nog eens teruggebracht wordt in originele staat!!!
Succes |
|
|||
|
|||
Je plannen veranderen nogal vaak.
Ben benieuwd wat het uiteindelijk gaat worden |
|
||||
|
||||
Wat zijn je plannen als ik vragen mag. Mbt het tunen van je motor?
|
|
|||
|
|||
Quote:
komt een motor bij een 1.6 gti motor eg. andere nokkenassen op boren naar 1.8 of zo en kop bewerken spagetie van supersprint en complete uitlaat. en misschien later met webers of kms of dta.
Last edited by fire and ice vr6 : 30-10-2009 at 16:30. |
|
||||
|
||||
klinkt allemaal prachtig
Maar hoeveel pk's en of koppel win je nou met een ander nokasje? Zit er zelf ook aan te denken voor mij golf. |
|
|||
|
|||
naar 1800 boren gaat nogal lastig denk ik gezien de korte slag van de EG en de beperkte boring...zelf met audi 100 zuigers gereden in de cross met 81mm krap zat ivm scheuren.... 140/150 pk zal je sowieso wel wat voor moeten doen! Al zal je met je 1600 niet veel koppel halen door de korte slag..
Zou zeer zeker voor dat setje van bs autotune gaan Heb je nog wel een mechanische kop? Kun je vrij extreme nokkenassen in plaatsebn allen zou ik wel grotere kleppen monteren en de 1600 kop van zn astma afhelpen bij voorkeur bij freddy cane (veel ervarinmg me 1600 etc) Succes ermee |
|
|||
|
|||
Kun je net zo goed gelijk een 1800 er in plaatsen en die opkietelen. Zal wel iets makkelijker gaan om dan die 140 pk te halen. Maar zelfs dan moet je er veel voor doen.
|
|
||||
|
||||
zie dit topic nu pas ruurd. ziet er goed uit en goede plannen. we houden het in de gaten