![]() |
|
||||
|
||||
![]() erg cool kleurtje dit!
![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
De ral kleur heeft ie wel, maar ben bang dat als ie het vertelt hij je moet vermoorden ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ik heb de verf overgehouden van een anderproject.
Het rollen van de 35i van Dub. ![]() Ik kan je wel verklappen dat het schoolborden verf is. Ik mag van hem nl niet het kleurnummer geven ![]() |
|
||||
|
||||
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Lagge subjee
![]()
|
||||
|
||||
![]() Dennis, die doppen zijn UBER!
|
|||
|
|||
![]() wel jammer hoor dat je de kleur van mn vriendin jat...
mn meisie wou die kleur toch ook hebben... maarja.. nu word het wat anders. ik ben best blij ermee want dat mat bruin lijkt nergens naar.... ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Kom, kom Jelle de kleur is niet gejat.
Denk niet dat zij weten dat yvonne deze kleur ook wilde. Daarbij, stoppen met roepen welke kleur je wil hebben, en aan het werk gaan om de kleur erop te krijgen lijkt mij een betere manier om te voorkomen dat een ander ook de kleur gebruikt!
|
||||
|
||||
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Het was niet zo heel serieus bedoelt hoor.. toevallig was Yvonne er niet zo blij mee maar verder niet zon probleem
ik vond het mat bruin toch al een slecht idee dus ik ben er wel blij mee.. het was wel origineel geweest op een polo.. maarja nu niet meer.. en was nog niet zon probleem geweest als je niet in dezelfde regio had gereden.. nu vind ze het niet meer leuk... maar komt goed ze heeft een leuke andere kleur uitgezocht waar ik het ook meer mee eens ben ![]() @ dree wanneer help je eens dan met het erop brengen van die kleur |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Jij dacht niet dat ik al genoeg te doen had met 2 kevers en 2 golfjes...? Daarbij ga ik niet voor jullie plannen, ik hoor het wel waneer er gekleiderd kan worden. ![]()
Instagram/AndreBusser Last edited by a.busser : 19-11-2009 at 17:58. |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
![]()
|
||||
|
||||
![]() Volgens mij wordt het tijd dat jelle een eigen topic begint voor de polo van Yvonne.
![]()
|
||||
|
||||
![]() Jelle je kunt ook altijd bij mij terecht ik heb er inmiddels aan een paar gerolt dus aardig wat ervaring opgedaan.
|
|
|||
|
|||
![]() ik zelf ook me eerste polo
maar de kleur blijft ff voor yvon om te vermelden en ze moet ook een topic aanmaken heb haar dat ook gezegd... dree 2 golfjes?????? |
|
||||
|
||||
![]() Yep de oude type 2 van Peter erbij, als pekelhok.
Back on topic...
|
||||
|
||||
![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Gewoon de RAL kleuren waaier erbij en kiezen ( wat stiekem erg moeilijk is altijd ![]() |
|
||||
|
||||
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Leuk ding hoor..