|
||||
|
||||
Zo hier een fotootje vd velgen, t wordt als maar duidelijker dat ie komende zomer omlaag moet :P
Gister ook een poging gedaan om mn xenon er in te zetten, maar helaas niet gelukt.. Ik zag dat de ballasten mooi onder de koplampen geplaatst kunne worden maarjah daarvoor moet mn bumper er af Dus vandeweek nog maar eens een poging wagen als ik wat meer tijd heb :P
|
||||
|
||||
Lang geleden dat ik weer wat geüpdate heb, maar het wordt toch weer eens tijd om wat van de vorderingen te plaatsen. De Xenon is een hele tijd geleden al ingebouwd, alles paste mooi net onder de lampen zelf dus je ziet er van boven weinig van. Heeerlijk zicht nu! Ook mn muziek is wat uitgebreid: achter in de deuren een composet en in de kofferbak twee 12" woofers, aangesloten op een vierkanaals versterker. Mn calipers hebben een kleurtje gekregen en de BBS'en hebben een nieuwe eigenaar. Deze hebben plaats gemaakt voor RS6'jes in 18".
Ook heb ik nieuwe led-knipperlichten aan de zijkanten geplaatst, en heb ik pas nog een setje US-knippers aan de koplampen gezet. Afgelopen week nieuwe VW-naafkappen gehaald voor de RS6'jes, want hier zaten nog originele audidoppen in. En mn oude radiootje heeft plaats gemaakt voor een nieuwe Sony MEX-BT3900u En tenslotte vandaag weer een pakketje binnengehad: een K&N inlegfilter, dus meteen maar ff verwisseld met de papieren variant. (ps admin: misschien dit draadje richting projecten? Voorstellen is het niet meer haha )
Previous: VW Golf II, VW Polo 6N, VW Bora TDI & VW Lupo TDI Recent: VW Golf 7.5 Variant GTD & VW Golf 1 GTI 2.0 16v Assumption is the mother of all fuckups.. Last edited by DIXI : 19-01-2012 at 14:32. |
|
||||
|
||||
Heb ff een nieuwe thread gestart bij projecten, linkje: Dixi's Blue Bora