|
||||
|
||||
Netjes
Loopt ie nog aan achter? De deursierlijst is te kort |
|
||||
|
||||
dat staat keurig! zo wordt een setje ats cup zelfs nog een beetje mooi
|
||||
|
||||
Quote:
Staat heel goed, ben zelf niet altijd fan van smalle bandjes maar het maakt dit setje wel af! |
|
|||
|
|||
Bedankt jongens.
Nee hij loopt niet meer aan achter. Ik heb hem een halve cm omhoog gedaan en nu goed. Alleen de hele uitlaat ligt op de wat hogere drempels lol... maar wat bedoel je met de sierlijst? De middelste? Ik heb het idee dat ik verschillende heb want aan de andere kant loopt ie wel helemaal door. kwa banden, ik weet het niet iedereen zijn smaak. Ik zou het ook nooit doen onder mijn cupra bijvoorbeeld, maar onder zo'n trage golf vind ik het wel passen |
|
||||
|
||||
Ik bedoel inderdaad de middelste, die hoort toch door te lopen?
|
|
||||
|
||||
dik!!!!,ik ben binnenkort aan de beurt met mijn 16 inch,komen 165/45 bandjes omheen
|
|
||||
|
||||
Mooi hoor, blij dat het gelukt is. Welke et waarde zijn jou ats velgen.
|
|
||||
|
||||
netjes,ben helemaal geen fan van ats cups,toch heeft het hier wel wat
beetje gangsterstyle,matzwart met hier en daar wat glimshit
|
||||
|
||||
Netjes hoor, ziet er goed uit.
Moet je denken, ik heb straks 165-45-15 op 8,5J dat is pas strech.. Trouwens leuke golf hoor., Gr Ronnie
|
|||
|
|||
ik vind de velg/band combi top staan
|
|
||||
|
||||
Normaal gesproken vind ik matzwart niks, maar deze combinatie met matzwart en chromen details maakt het wel vet eigenlijk
|
|
|||
|
|||
De ET waarde weet ik niet zeker. Geloof iets van 28 ofzo, maar moet anders straks even kijken.
Kwa mat zwart met het chrome (of glimshit lol); dat vind ik zelf ook wel mooi eraan ja Maar een 165 band om een 8.5J velg lijkt me toch een tikkeltje gevaarlijk. Hoop dat dat goed gaat voor je Limburger. |
|
||||
|
||||
ff terug te komen op het op pompen van de banden.
het is voor de thuis hobbyist een makkelijke oplossing, trek een spanband over het profile van de band en zet het op spanning dan trekt de zijkanten van de banden naar buiten zo kan je ze dan je ze dan met een beetje wringen zeer goed erop krijgen. ziet er overigens goed uit lekker plat zo gr.egon |
|
|||
|
|||
egon spanband had ik ook al geprobeerd, helaas zonder succes.
|