|
||||
|
||||
It moat ek altiid mâl
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Stelletje gekken :p zullen ze vast leuk vinden al die ouwe mense in het dorp.
Groeten.... |
|
|||
|
|||
sjonnies
|
|
|||
|
|||
hahaha mooiste was in de winkelstraat in stiens:P...hadden we ook nog ruzie:P...haha
|
|
|||
|
|||
Ruzie, vind je het heel gek:P? als ik dat hier in het dorp doe gooien ze mijn ruiten in ben ik bang..haha
|
|
||||
|
||||
Dat doe je goed !
Precies in ferwerd bij het politie bureau voor de CAMERA Je stond daar precies voor hun camera! Die hangt precies op de hoek. Leuk man Heb je al wielen voor onder de jetta? |
|
|||
|
|||
@ siep. Nee nog geen wielen..ben wat aan het rondkijken. Weitec is wel al besteld kan ie iig plat op zn bakkes. En die camera bij de politie zit ik niet zo over in. Is immers geen hond die daarnaar kijkt. Tenzij er echt klachten komen. Maar tot nu toe valt het mee
@ domi. Net geen 18 meer. heb me rijbewijs paar jaren nu. Maar wat een overdreven reactie...beetje lol maken moet toch kunnen!? |
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
dat is hun verantwoording neem ik aan.
Ben benieuwd naar de foto,s van de wielen. |
|
|||
|
|||
denk dat het in et dorp veiliger is dan op een buitenweg..snelheden liggen hier beduidend langzamer! je kent de situatie en mij niet...dus wel vrij kortzichtige opmerking
|
|
|||
|
|||
@ golf3freak: Wat voor wielen dan?
@ domi...wie gaat er nou door zo'n rookgordijn rijden:P...das toch ook niet vertrouwd...ok mn topic is genoeg vervuild...rest doe je maar via pm ofzo...geen reacties hier meer van jou iig.. |
|
||||
|
||||
Geniaal
|
|
|||
|
|||
zoooooo...op dit topic lag ook een beste laag stof...of beter gezegd sneeuw.
Weitec zit ondertussen onder de auto. Maar laag ligt ie nog niet met die plofbanden. Heb een setje BBS RN012 gescoord. Die gaan er strax onder met een plat bandje. En dan zoeken naar zomerwielen ofwel de BBS opknappen. Nog maar ff zien. Iig ff wat foto's van de "verlaging". Let er fff niet op dat ie zo smerig is...maar ik ga geen auto schoonmaken als het vriest! |
|
||||
|
||||
Leuke jetta, 4deurs en oude type
|
||||
|
||||
Wat moet je voor dat ding hebben?
|
|||
|
|||
Update hiero. BBSjes liggen eronder. Gaat nog wel iets zakken morgen denk ik.
Voornamelijk bezig met mn huis wat ik net heb gekocht dus staat die ff op een laag pitje! fotootjes..let er btw niet op hoe die der voor de rest uit ziet. Kom er niet aan toe. Binnenkort ff naar poetser brengen. En onderlatje van gril nog spuiten. Mn grill is gwn gejat laatst:@.
|
||||
|
||||
Ziet er goed uit brammmmmmm
Moet ik voor je spuiten ? kom je maar ff jonge Gr Siep |
|
||||
|
||||
Netjes zo met die wieltjes
|
|
|||
|
|||
Quote:
Ooit wel..maar heb op et moment geen geld. Heb net een huis gekocht dus dan gaat het ff snel met de centen. Maar moet eigenlijk welles voor het mooie. Doe me tegen die tijd maar een heel mooi bod:P. Tis jammer dat ik niet iets voor jou kan knutselen met mn 2 linkerhanden...dan kon er mooi aan de prijs gesleuteld worden:P Bedankt Boys