|
||||
|
||||
Ook maar even een kleine reactie van mijn kant !
Heb vandaag me erg goed vermaakt ,en de organisatie was echt top! Was erg leuk om eens aan de 'andere' kant van de lijn te staan ,en dat we mochten jureren .Bekijk je ook eens een organisatie van de andere kant ,en wat er allemaal bij komt kijken ,maar alles was iig goed geregeld ,Outlaws nog bedankt hiervoor 'S morgens vroeg vertrokken met wat minder weer ,maar gelukkig was er een wasbox op zo'n 100 meter afstand van het meetingterrein ,en hebben we ons daar eerst even vermaakt Heb na het jureren nog even een aantal foto's kunnen maken even voor de 'fiets' banden jetta's club Volgens mij een golf.........2? Marten ,wist niet dat dit spoilersetje van polyester was ......... Mooi kleurenspel Onze undercover fotograaf En toen moest Gerard toch even het grote poduim op .......
|
||||
|
||||
Pfffffffff wat een week...
Mensen het was weer super...!! Heel erg mooi om te zien dat jullie er weer allemaal bij waren top..!! en euh het podium kraakte niet hoor dat waren de auto,s... Op naar volgend jaar...!!
|
||||
|
||||
was iid weer een lekker dagje
bij deze een aantal foto's van mijn kant http://vwteampg.xsbb.nl/viewtopic.php?f=15&t=815316
|
|||
|
|||
was echt een topmeeting zeg! alles goed verzorgd en die prijsuitrijking was ook super! bedankt voor de fotos van mijn auto! die rooie golf 4 op Air en Rials. bedankt!
|
|
|||
|
|||
Quote:
hee siep gefeliciteerd jongen had graag ook gegaan maar jammer dat er een nsbr roet int eten heeft gegooid mijn seizoen zit erop maar goed volgend jaar komt het weer goed maak wat mooie foto,s in engeland he spreek je wel weer
veeel nedrglands gehebt......,wijnig gehielpt T5 2.5tdi multivan lwb 335pk 678nm Audi Rs2 94 nogaro blue 350pk+ Audi Rs2 95 nogaro blue total rebuild Audi Rs4 02 B5 imola yellow 487pk Project Rallye 2.5L 5cilinder turbo Sold Last edited by bivw 16vg60 : 04-09-2009 at 18:36. |
|
||||
|
||||
was groter dan ik had verwaxht. top geregelt. super
|
||||
|
||||
Iedereen verschrikkleijk bedankt voor jullie komst vandaag! We hebben het ook enorm naar onze zin gehad. De uitreiking van de S&S verliep in het duits iets minder maar das macht keine flaus aus! Ik heb vanavond een curcus duits aangeboden gekregen dus dat komt goed!
Nu de boel klaarmaken voor een weekend Engeland en daar heb ik ook zin in! |
|
||||
|
||||
Quote:
Dat maakt jullie dan de 4x4 all terrain club of wat?
|
|||
|
|||
@ Robert Jan, doet er niet toe joh ! Heb je ze op een duitse meeting ooit nederlands horen praten ? Dat bedoel ik.
Erg leuke meeting en je mk1 stond er schitterend bij !
|
||||
|
||||
Vandaag met een kleine groep Subdubbers Naar heerde gereden voor VW Outlaws 2009.
Een erg mooi plek om een meeting te houden en de sfeer was er goed. Vette bek en drank geen klagen alles goed georganiseerd. Ook het ijs war erg lekker. De show en shine was ook weer dik voor elkaar . De prijs uitrijking vond ik zelf toppie, mooi podium en mooie prijzen. Dus ik kan niks anders zeggen als hulde aan de organisatie en tot volgend jaar. Tevens ook bedankt voor de best of seat prijs die ik mee mocht nemen. Organisatie bedankt. Hier vast een voor proefje van de foto's . De rest volgt zo snel mogelijk op http://www.subdubbers.nl in het fotoboek. Voor een groot formaat foto , stuur maar een pb |
|
||||
|
||||
Zo wat een dag was weer een top meet
ik krijg het idee dat het weer begint te leven de meetings worden steeds drukker mooier en de kwaliteit steeds hoger. ik heb 1 minpuntje en dat is dat ik vandaag zonder outlaws stoel thuis ben gekomen. |
|
||||
|
||||
Op de terug weg nog even een fototje gemaakt bij (ontmoetingsplaats) Bant
Tot volgend jaar . [/QUOTE] Had je Alberto en z'n vrouw hier ook niet gespot Klaas
|
||||
|
||||
Top meeting!
Omdat Robert-Jan het vroeg hier een preview. De rest van de foto's zal in de loop van de week te vinden zijn op de website van de VW Outlaws.
|
||||
|
||||
Was weer in één woord SUPER op naar volgend jaar.
Gefeliciteerd Siep, Ronny en Gerard, en natuurlijk de anderen met de prijzen. Maar toch weer 3 stuks naar Friesland. Fryslan boppe hahahaha
|
||||
|
||||
Ziet er al goed uit Oliver !!!
Vast goed werk geleverd !! Super....
|
||||
|
||||
Alles was top!
Hier mijn top 4. De GTI! De kleur moet je gezien hebben. De auto van Kurt uit Kleve of van Andreas uit Anholt met een kenteken uit kleve Deze moet je ook gezien hebben. We hebben genoten op naar volgend jaar. Last edited by toth75 : 02-09-2009 at 22:00. |
|
||||
|
||||
Quote:
Dit is de Golf 1 van Andreas uit Anholt.
|
||||
|
||||
Jongens wil ff zeggegn heb een top dag gehad.
Respect voor wat jullie daar elk jaar neerzetten in mijn ogen 1 van de beste meets van het jaar. Super geregelt podium,sfeer,horeca etc. RESPECT. Oh ja en dan jullie voor de prijs wordt gewaardeerd
|
|||
|
|||
das macht kein flaus aus zou robert jan zeggen ....t was weer gezellig ,,, maar het klopt best of engine was ie ,,
|
|||
|
|||
halloo
het ziet er allemaal weer super gaaf uit. jammer dat ik er weer niet bij was. heeft er iemand meer fotos van de rode polo 2f die er stond? Greetz |