|
|||
|
|||
Leer ziet er strak uit
Nu nog een origineel stuurtje !
|
||||
|
||||
Quote:
we waren idd nog op tijd , was een klein uur rijden . @t!m , dank je . er komt een stuurtje in uit een polo .
|
||||
|
||||
De golf is weer terug van de garage en rijdt weer als nieuw .
Het volgende is gedaan : *apk *grote beurt *remschijven + blokken + remvloeistof ververst *distrubutieriem *waterpomp *contaktpuntjes , verdelerkap , bougies , bougiekabels , rotor en nog wat kleine dingetjes als sensors ed laten vervangen om weer een frisse motor te krijgen . Zaterdag weer omlaag en wat interieur dingetjes veranderen .
Last edited by VW Johs : 09-10-2009 at 21:41. |
|
||||
|
||||
Gister weer een tegenvaller gehad , eigenlijk 2
Begon al met een cm of 5 water aan de bijrijderskant . afvoergaten zaten dicht achter het schutbord . En alsof dat nog niet genoeg was kapte de kachel er ook nog mee en stond de golf vol rook . Van de week maar eens kijken wat de schade is onder het dashboard
|
|||
|
|||
van de week maar is ff aan de golf klussen buurman !!
gr. Martijn
|
||||
|
||||
Van de week weer eens veder gegaan met de golf .
Heb een stabi-stang achterin geplaatst . En heb de wiekastverbreders en stootlijsten verweiderd Hier nog met alles erop . Hier alles eraf gehaald Toen kon het poetsen en lijmresten verweideren beginnen ( pff wat een k*tklus ) Maar het resultaat mag er wezen . Tot zover weer even de update . Nu weer veder met het interieur .
|
|||
|
|||
oei mooie spoiler hadmn vader 15 jaar geleden ook op zn MKII GTD-IC worden die nog nieuw geleverd of moet je er echt tegen aan lopen?
mooie golf verder
|
||||
|
||||
Bedankt .
Naar mijn weten wordt de spoiler niet meer gemaakt . De doos waar de spoiler in zat was volgens mij ook al een jaartje of 20 oud . Kwam de spoiler toevallig tegen via mp
|
||||
|
||||
netjes,zo zonder lijsten e.d.
|
||||
|
||||
Ook te koop?
|
|||
|
|||
ziet er goed uit zo buurman, nu nog een breder set wielen !
gr. Martijn
|
||||
|
||||
Aardige dikzak zo, zou aangezien je de lijsten en wielranden eraf hebt zou ik de spoiler en luchthappert er ook afhalen trouwens, maar da's persoonlijk
|
|
||||
|
||||
Bedankt
JurjenV : bijna alles is te koop . Bredere wielen wordt aan gewerkt en de luchthapper gaat er ook af . Alleen de spoiler blijft , want anders het ik gaten in de klep .
|
||||
|
||||
Vandaag weer aan het rommelen geweest , maar heb nu een probleem/vraag .
Heb een openluchtfilter van K&N geplaatst op de cabrateur , maar nu loopt de motor rommelig . Als ik het rode slangetje dicht houd dan loopt de motor weer prima . wat moet ik met dit vacuum slangetje doen . ?? gaat om het rode slangetje , links van het gele potje . ( zit nu even het regelaartje uit de pannekoek op ) en als 2de . er komt een zwarte slang achter het blok vandaan , dat normaal onder op de orginele pannekoek aangesloten zit . wat doe ik daarmee .??
|
||||
|
||||
Ik denk dat je het rode slangetje gewoon moet afdoppen, en is die andere geen ontluchting van iets?
|
||||
|
||||
rode afdoppen idd en die zwarte is BEluchting,kun je zo laten hangen....
kek filtertje trouwens
|
|||
|
|||
Moet je met een (open) luchtfilter verder niks veranderen aan de afstelling dan? En geeft het nog een beetje geluid?
|
|
||||
|
||||
Bedankt voor de snelle reactie's . Het torretje loopt weer als een naaimachientje
Vandaag ook ontdekt waar me binnenbrandje vandaan is gekomen . Kachelweerstand uitgefikt en de ventilator vastgelopen . Nieuwe kachelweerstand geplaatst en de ventilator gesmeerd . Weer een puntje van de lijst geschrapt .
|
||||
|
||||
Quote:
Heb niets hoeven afstellen . Kwa geluid merk je wel verschil .
|
|||
|
|||
fijn he als ik de werkbank is opruim
gr. Martijn