|
||||
|
||||
Heey Fai,
Wat een ontzettende mooie wielen heb je nu op je sharan zitten. Passen er echt bij. Super. Gr Ronnie
|
||||
|
||||
Idd erg gave wielen! En staat er ook echt super bij!
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
die wielen staan echt super bij de VR6
dikke sharan! |
|
|||
|
|||
mooie wagen en velgen supper
alleen die voorkant is niet echt mijn ding maar dat is ieder zijn smaak |
|
||||
|
||||
kan er niet warm van worden, maar wel netjes gemaakt iig
|
|
||||
|
||||
AIR-Ride VR6 Sharan
3 Juni Noord-Holland
Airrde VR6 Sharan Hallo foto freaks! ik heb een reportage voor julliie gemaakt Er zit nu 4x aangepaste luchtbalgen. 4x ventielen van 13mm doorlaat en met magneetspoelen. 4x aangepaste KONI sport schokdempers zijn in hardheid verstelbaar. 20m 13mm leiding. Compressor VIAR 420c Chroom (90l./min.). luchttank ( Aluminium.). Remote controle. 10m versterkte leidingen. 4x DRUKMETER met licht ( 0-10bar.). 1x DROGER 1/4. 1x ELECTRO ONTWATER SYSTEEM. enz. En nu de Foto`s Groetjes Fai VR6 Sharan Groetjes VR6 Sharan Last edited by VR6 Sharan : 18-10-2010 at 23:54. |
|
||||
|
||||
2e Compressor
Noord-Holland 4 Juli 2010
Airrde VR6 Sharan. Hallo foto freaks! ik heb ff weer een ingestering gedaan. ik heb een reportage voor julliie gemaakt voor de 2e Compressor VIAR 420c Chroom (90l./min.). Groetjes Fai VR6 Sharan. http://www.youtube.com/watch?v=BmQD1JWrSiA Groetjes Fai VR6 Sharan Last edited by VR6 Sharan : 21-10-2010 at 20:45. |
|
||||
|
||||
Heel Mooi Heel mooi.
Gr Ronnie
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
ff een off topic vraagje,is het subframe van een sharan vr6 hetzelfde als die van een golf 3 vr6?
dit is toch 1 van de mooiere sharans die ik tot nu toe gezien heb,keep up the good work!! |
|
||||
|
||||
Quote:
ik zie het nog steeds niet?
|
||||
|
||||
"Einkaufswagen, bitte hier abstellen"
|
|
||||
|
||||
Kerel kom je ook naar EuroSunday's of niet? Je moet me even eens een sms sturen ik ben je nummer kwijt door dat ik een nieuwe telefoon heb sinds pas.
We houden contact. Gr Ronnie
|
||||
|
||||
Erg mooie Sharan
|
||||
|
||||
Quote:
helaas niet het is totaal heel anders de subframe.. Groetjes Fai Sharan Last edited by VR6 Sharan : 17-07-2011 at 08:43. |
|
||||
|
||||
Leeft deze Sharan nog....??
Verleden: - Golf 1 1.6 automaat - Golf 2 gti 1.8 16v - Golf 3 vr6 highline - Polo coupe 1.4 - Golf 4 gti v5 exclusive - Polo 6n2 1.4 - Passat B4 2.0 8v - Golf 1 Cabriolet Heden: - Touran "Liebe scheiße....das ist V Wow!" |
|
||||
|
||||
Quote:
Volgens mij wel
|
||||
|
||||
voor de reactie Vains....ik ben stiekum een beetje om me heen aan het kijken voor misschien een Sharan VR6...
Verleden: - Golf 1 1.6 automaat - Golf 2 gti 1.8 16v - Golf 3 vr6 highline - Polo coupe 1.4 - Golf 4 gti v5 exclusive - Polo 6n2 1.4 - Passat B4 2.0 8v - Golf 1 Cabriolet Heden: - Touran "Liebe scheiße....das ist V Wow!" |