|
|||
|
|||
nee ik kom uit provincie Zeeland, want hij is door een kennis van mij uit frylán gehaald, die had hem gekocht, maar moest na klein half jaar er weer vanaf, vandaar die nu in mijn bezit is.
Auto heeft wel werk, weet niet of des tijds dat ook al was, maar gelukkig zitte alle stickers er nog op, behalve het interieur dat is vervangen door een edition. |
|
||||
|
||||
Ik weet niet meer van wie die golf nou was
Hoe denken de fire and ice eigenaren over een 3de meet?
Scirocco II 1.6 GT 1984 Last edited by mverh85 : 12-02-2010 at 12:22. |
|
|||
|
|||
fire and ice
dat was mijn oude golf, heb ik een jaar gehad, en verkocht (ingeruild) aan een jongen uit Goes. toen heb ik zijn mk3 gti overgenomen, heb wel wat oude fotos voor je hoe die eerst was. zit indd wel wat werk aan de buitenkant, maar heb m toen motorisch zo goed als klaar gemaakt.
jammer van het interieur, zaten zelfs nog orginele fire and ice matten in, die schaars zijn. gr thony weiler |
|
|||
|
|||
Als je oude foto's ervan heb, zie ik die graag van jou, en kan je evnetueel ook vermelden wat er zoal motorisch aan is gebeurt.
Heb hem idd van die jongen gekocht voor een prikkie De matten zaten er nog wel bij/in, ben nu zelf beetje aan het kijken voor andere f&i interieur. Alvast bdankt voor de moeite. grtzz rafke |
|
||||
|
||||
Quote:
Count me in Liefst op dezelfde lokatie, thuiswedstrijd
|
||||
|
||||
me too!
Maar juist op een andere lokatie... voor de afwisseling!
VAG-PAST: MkII 1.3 'KAMEI X1'/MkII GTI 'Edition One'/ Vento 2.0 GT/ Corrado G60/ MkII GTI 'Fire and Ice' Corrado 2.0 16V(9A) moonlightblue/Passat variant 35i B3 (1.8 ABS) 'Arriva'>'KAMEI X1' PRESENT: Skoda Octavia 2.0 1999 |
|
||||
|
||||
zin in een Fire and Ice minimeet dit jaar ??? ("Fire and Ice MINIMEET #3 2010")
Quote:
Vorig jaar was errug leuk en ik wil het 'vuurtje' wel een beetje aanwakkeren, duzzz: Ik ben maar zo vrij geweest om ff een interesse/ organisatie-topic voor een eventuele F and I-minimeet 2010 te maken... Je vindt hem HIER DUS! Dus alle liefhebber van de Fire and Ice ff 'klikken'!!! (en reageren natuurlijk )
VAG-PAST: MkII 1.3 'KAMEI X1'/MkII GTI 'Edition One'/ Vento 2.0 GT/ Corrado G60/ MkII GTI 'Fire and Ice' Corrado 2.0 16V(9A) moonlightblue/Passat variant 35i B3 (1.8 ABS) 'Arriva'>'KAMEI X1' PRESENT: Skoda Octavia 2.0 1999 |
|
|||
|
|||
Quote:
heeft die jongen m zo afgeragd dan? heb toen de tijd voor dik 1000 euro motorisch erin gestoken, en dat niet eens bij een garage, maar allemaal zelf. zoals homokineet vervangen, nwe snaar, en d.riem, nwe koppakking, 4 nwe banden, 16v uitlaat. liep altijd als een zonnetje.... moet je je mailadres even doen, krijg hier geen fotos op.... |
|
||||
|
||||
Was het deze Golf?(linkerGolf naast m'n ex VR6)
|
||||
|
||||
Quote:
Quote:
Ja lijkt mij wel , Madison
|
|||
|
|||
Quote:
Hangt er vanaf hoeveel golfjes er zijn met het kenteken 72-ls-ft
|
||||
|
||||
|
|||
|
|||
lijkt er wel op
alleen heb ik nu een duplicaat code erop, staat dus een 1tje op de kentekenplaten.. hoop dat ik via F&ipower wat meer over deze auto kom te weten.. heb hem nu in bezit en ga aankomende week voor de apk, dus ben benieuwd of de auto nog wat is, apk gezien dan! |
|
||||
|
||||
Is het kenteken nou dan, fx of ft ? succes met de apk Rafke !
|
|||
|
|||
x of t, lijkt op mekaar.. heb ook zulke dikke vingers
|
||||
|
||||
Sorry hoor,had niet het hele topic gelezen.
Niet meteen boos worden he!
|
|||
|
|||
(lees
|
||||
|
||||
niet brutaal worden he
|
||||
|
||||
Quote:
Dat zijn wel héle dikke vingers dan; er zit (bij mijn laptop iig wel...) nog een hele rij toetsen tussen die X en die T... @ Rafke: Laat je ons wel even weten hoe of wat er op de APK-keuring wordt gezegd?
|
|||
|
|||
Brutaal? weet niet wat jij onder brutaal verstaat..
@Vento Vice: ja, ik heb daar ook een rij tussen.. gewoon typfoutje dan..