![]() |
|
||||
|
||||
![]() Grappig, die hoofdsteun zon eind achter die b-stijl
![]() Leuke foto's mish!
|
||||
|
||||
![]() achter de oude vag dealer @ bij mij om de hoek
![]() |
|
||||
|
||||
![]() mooie nieuwe sletta! van de plannen om de velgen wit te maken ben ik niet zeker of het vetter gaat staan maar wie niet waagt blijft maagd
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Thanks Ken, ik ben wel benieuwd wat het geeft in het wit, ik denk dat 't super gaat staan!
Maar dit is ook wel vet, dus alles op het gemak.. als er weer wat centjes zijn gaan we verder ![]() Nog een fototje: ![]()
|
||||
|
||||
![]() Ziet er weer goed uit Misha
![]() Mooie wielen, ik wil ze ook wel in het wit zien ![]() Kun je 'm misschien nog een beetje verlagen ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Thanks, denk niet dat 't nog gaat lukken om 'm een beetje te verlagen
![]() Wel ga ik even kijken of ik de wielen wit kan shoppen, ben wel benieuwd!
|
||||
|
||||
![]() Ziet er grappig uit maar wanneer begint het project gezien dit onder projecten staat !
|
||||
|
||||
![]() Jij hebt zeker je lolbroek aan.. 't project is al bijna afgerond
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
jij bent zeker de leukste thuis met een grapjas aan. Wat is dan het project geweest? Zie geen bijzonderheden
|
|||
|
|||
![]() Die zooi allemaal ophalen vwleusden
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Moet dat dan? Bekijk de aankoop foto's en de meest recente foto's is, genoeg verschil lijkt mij zo. Ohja, d'r ligt ook een 16v KR onder de kap... ik heb alleen geen foto's van de ombouw. ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
precies, schroefsetje en wieltjes...verder is er geen zak aan gedaan ![]() Dat kan iedere malloot (zo blijkt wel weer ![]()
Current; '67 T1 Splitbus, '96 Polo, '95 Polo 6n Past; '91 Jetta, '92 Corrado, '93 Polo Coupe, '89 Steilheck, '74 Bug, '58 Bug ragtop, '79 Golf ragtop ***Slam & Weld*** Scraping Volkswagen Nostalgica www.facebook.com/slamandweld |
|
|||
|
|||
![]() Wat zegt hij nou er ligt een 16V onder de kap
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Dan zal die 16v wel lekker tot leven komen door die uitlaat..
![]() Ik mis het project-idee ook een beetje, maargoed ![]() Ik wist trouwens niet dat je alweer een andere auto had... is bij jullie toch niet echt bij te houden ![]()
|
||||
|
||||
![]() Ga je om je eigen projecten druk maken... ik rij tenminste dagelijks met plezier rond.
Een auto is toch om te rijden, niet om dag en nacht in de garage te zetten?? Iedereen heeft zo z'n eigen hobby, sommige pompen (10)duizenden euro's in 1 auto, andere maken door middel van kleine handelingen een dikke bak, prima toch?
|
||||
|
||||
![]() HOEZO GEEN PROJECT?
pro·ject het; o -en vooraf omschreven, gezamenlijk te verrichten werkzaamheden, leidend tot een eindproduct Alleen het rijden over een veldje op VAGfest is al een project met deze worstenbroodje-dikke-bak! stap 1 (vooraf omschreven): Hee mischa! Jij hebt het minst gedronken he? Dan gaan we rondje rijden met jouw wagen stap 2 (gezamenlijk te verrichten): Gewichtsverdeling van alle passagiers, inschatting van hoogte van de graspollen tegenover hoogte wagen, gezamenlijk opletten of er niet te hoge drempeltjes liggen stap 3 (eindproduct): vetta bak, uberlaag, schrapend over alles wat hij tegen komt. Mensen.... maak je toch niet zo druk. Hoe uitgebreid moet het project zijn? Alles wat er nodig was, is een schroefset, dikke wielen, goede poetsbeurt en een stereootje om JVT en flinke namen over te draaien!!!?? |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]() ![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
en de ander koopt voor weinig en verkoopt voor (te) veel ![]() gr. Martijn
|
|||
|
|||
![]() .
Last edited by Sjon : 29-10-2015 at 17:20. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Is nog steeds geen antwoord op de vraag ![]()