|
||||
|
||||
ik heb genoten! niet alleen van zwarte frikadellen maar ook van ons gezelschap, van de lange maar fantastische rit in de kever, van de douche vanmorgen, van de zon, van de gezellige "late night" gesprekken... het was echt weer top!
|
|||
|
|||
Quote:
joepie , een foto van mijn ..... velg (3 rij van onder) |
|
||||
|
||||
Quote:
YES (Y) volgend jaar zijn we van de party
|
||||
|
||||
mijn 2e keer vagfest was weer geweldig.
de showground is idd op zaterdag niet druk maarja ik heb dan ook heel mijn zaterdag besteed aan gaar zijn van vrijdagavond, dus geen last van gehad . het was dit jaar een stuk drukker, en ons groepje ook groter (met zn 9en). paar mensen van hier gesproken... en verder gewoon bier auto's en lol maken met Slagsmalsklubbe heel het weekend in mn hoofd. en jaap, hoe heb je je kies gesloopt dan? hier tjaap in actie met de 125cc de berg op. en daarachter bij die groene partytent stonden wij dus.
Scratch the surface! -Golf 2 '841.9TDI Last edited by joostvw : 16-08-2009 at 22:44. |
|
||||
|
||||
Meeste/beste/leukste foto's in het album geplaatst;
Jaap in actie Kort daarop was de pret over Daar is ie Golf 1 met fluit; Hele coole Audi 60!!
|
||||
|
||||
Het was weer geweldig! Weer drukker als vorig jaar, en alles weer goed geregeld.
Gezellig ook dat er steeds meer VF'ers even langs komen bij ons, praatje maken en een biertje drinken, erg gezellig. En dit jaar natuurlijk ook wat reclame gemaakt voor ons forum, en volgens mij is dat aardig gelukt Mijn foto's staan inmiddels ook in het album. Gunther & Crew, namens Volksforum weer ontzettend bedankt voor dit mooie evenement!! Op naar Deel 4 in 2010!!
|
||||
|
||||
Wat een Fantastisch weekend!
De Camping stond helemaal vol boven en beneden Super auto's en een geweldige sfeer!! Voor degene wie zaterdags alleen geweest zijn: op zaterdag is er op het showterrein nooit veel te doen! dan ligt iedereen lam voor de tent op de camping en neemt zich niet echt de moeite een auto daar heen te rijden op een enkeling na. Op zondag stond ook dat helemaal vol! Volgens mij was het drukker als VAG-Fest ooit geweest is! Gunther ga zo door met deze knaller!! Dikke auto's Zwarte Frikandellen veel te veel drank en een mega goede sfeer!! Echt een Superweekend!! Volgend jaar zijn we er iig zeker weer bij!! Wat een weekend. En voor onze volkswagenmagazijnvleesomdraaier.. volgende keer een beetje sneller Frikandellen zijn iets minder zwart toch net iets lekkerder hehe Foto's volgen nog op www.vwfanatics.nl |
|
||||
|
||||
Vagfest, gewoon, omdat het kan!
|
|
||||
|
||||
Was weer een superweekend. Hopelijk hebben we niet teveel overlast bezorgd met Marco z'n drive-in disco, potato guns en het keverblok.
Gunther bedankt! @ Marcski: Elixertje? |
|
||||
|
||||
Ik wil ook iedereen bedanken van de organisatie met name mijn complimenten over de soepele en rechtvaardige beveiliging. Niet te streng en redelijk. En uiteraard mijn vrienden .
|
|
||||
|
||||
Quote:
Daar wil ik me volledig bij aansluiten. Gunter & Crew Bedankt!!
|
||||
|
||||
Hij was inderdaad weer helemaal top!!!
Lekker weer, gezellige mensen, genoeg vleesch en een erg mooie opkomst. Enkele VF hoogtepunten: - de geblazen kevert (incl geluid) - de air-ride in de bus van Peter. (jammer dat ie het niet altijd goed deed) - en op de weg terug was het ook even spannend toen we met "pech" stonden op de A12...geen vluchtstrook en veel Belgen die het net op tijd doorhadden dat wij daar stonden... en dan zijn een T1 en Mk1 toch echt maar van dun blik. Anticiperen doen ze in België op zondag niet aan. Gisteren de Mk1 weer ontdaan van wat VAGfest-stof en vanavond maar eens kijken waar de flinke plas olie vandaan komt die er gisteren ineens onder lag. |
|
||||
|
||||
Vriend van mij was voor het eerst mee en zei: Ik heb wel vaker gek gedaan, maar dit sloeg nergens op
Wat een weekend zeg, helemaal geweldig Volgend jaar zeker weer! Goed bezig gunter
Psst 1.8T Last edited by Ma®tijn : 17-08-2009 at 15:37. |
|
||||
|
||||
Bij het wegrijden kwam ik Günther op zijn mountainbike nog tegen. Toen we elkaar groetten sprak de big smile op zijn gezicht boekdelen! Volgens mij was hij erg tevreden...
|
||||
|
||||
VAGfest was weer helemaal te gek! Complimenten aan de organisatie.
Teven BIG thanks aan Peter en de VW-crew voor de hulp met de MK3!!
|
||||
|
||||
Quote:
Over de beveiliging zijn er denk ik wat mensen minder te spreken. Voor de rest een top-weekend gehad. Goed gegeten en gedronken en weer heel wat zon gehad.
|
||||
|
||||
Quote:
Probs gehad? |
|
||||
|
||||
Quote:
Nou er waren zaterdag nacht nogal wat 'opstootjes' (HEEL bescheiden uitgedrukt), oa naast onze tent en daarna in de buurt van de WC's... Tjonge jonge, sommige mensen moeten gewoon geen drank drinken... Maar verder: TOPPIE! TOPPIE! TOPPIE! Volgend jaar zijn we er weer bij!!! En sorry, die mensen die zeggen dat het niet druk was zijn blijkbaar niet op zondag daar geweest of veelste laat... |
|
|||
|
|||
In België kent men de volksrod van tiki madness ook
Komt in het interview mooi in beeld http://www.atv.be/v3/newsdetail.aspx?mid=&id=13334