|
||||
|
||||
schroefset ook te krijgen voor audi 80 van '82??
|
||||
|
||||
schroefset voor golf variant van '93, met 2.0 motor?
vaste verlaging mag ook, minimaal 6cm
|
|||
|
|||
Quote:
nee sorry, hier kan ik niks voor vinden. |
|
|||
|
|||
Quote:
er is een supersport schroefset verkrijgbaar, enkel heeft deze achter een vaste verlaging van circa 4 cm. prijs is 440 euro |
|
||||
|
||||
Quote:
Voor een 35i '91er variant dan? (1.8i) Last edited by ShaggyG60 : 24-11-2009 at 16:35. |
|
|||
|
|||
Quote:
die is gewoon leverbaar. prijs is 440 |
|
|||
|
|||
Hoi
Heb je nu al es prijs voor een nieuwe achterdemper voor de passat 3b gr Marco |
|
|||
|
|||
Quote:
hee marco, sorry voor de late reactie, ik heb nu eindelijk een prijs voor je. de achterdempers kosten 45 euro per stuk. m.v.g. jelmer |
|
|||
|
|||
Hoi Jelmer
Bestel maar 1 demper voor me er was er maar 1 lek Bel je morgen er wel effe over gr Marco |
|
||||
|
||||
Ik heb laatst een supersport schroefset gekocht 2dehands maar nu mis ik 2 van die buishulzen voor de achterdempers die er boven op komen kan ik ze nog bestellen of krijgen of wat dan ook?? Hiebij een foto van wat ik bedoel
[img=http://img63.imageshack.us/img63/7902/supersport.th.jpg] Edit: Hebben originele schokdempers dit er ook niet gewoon opzitten? Zodat ik ze daarvan kan gebruiken? Last edited by oettinger_18 : 15-12-2009 at 23:43. |
|
|||
|
|||
Quote:
je kan inderdaad de originele gebruiken. m.v.g. jelmer |
|
||||
|
||||
zijn er ook losse onderdelen te krijgen voor supersport schroefsets? heb een 2e hands set op het oog maar waarschijnlijk zitten de moeren die bovenop komer er niet bij, ik dacht dat dit ander schroefdraad is dan bij de originele poten??
|
|||
|
|||
Quote:
draad is hetzelfde als origineel, ik gebruik bij montage altijd de originele omdat die vaak wat dikker zijn. |
|
||||
|
||||
Quote:
dank u
|
||||
|
||||
Beste Jelmer,
Is er veel verschil qua comfort in de vaste verlagingset ten opzichte van de schroefset? Aangezien het bijna 200€ scheelt, is zo,n vaste verlagingset wel interessanter voor mij. Ik hoor graag van je. Groetjes Roy |
|
|||
|
|||
Quote:
Afhankelijk van de hoogte waarop je de schroefset instelt is het comfort ongeveer hetzelfde als een vaste set. alleen als je met de schroefset heel hoog of heel laag gaat wordt deze erg stug. |
|
||||
|
||||
Achterste schokbrekers ook los te koop?
Zo ja wat kosten die voor een Golf 4 voorwielaangedreven.
|
|||
|
|||
Heb je enkel de schokbrekers nodig ook ook de "gewindeklotze" (stelbussen met ringen)
|